www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Jun 16, 2024 5:29 am
Mexicokever type plaatje : dringende hulp nodig

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MacFever



Leeftijd: 27
Geregistreerd op: 8-4-2005
Berichten: 40
Woonplaats: Ukkel

BerichtGeplaatst: Ma Apr 21, 2008 5:40 pm    Onderwerp: Mexicokever type plaatje : dringende hulp nodig Reageer met quote

Beste keverfanaten,
Ik heb dringend een foto van een typeplaatje van een Mexico kever nodig om mijn Ultima op de weg te krijgen
Liefst van een zo recent mogelijke kever
De gewichten moeten er op staan
Bedankt voor de hulp
Eric
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Ma Apr 21, 2008 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eens vragen aan de steven
elfer24t van opt forum die heeft enkele ultima's

_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
elfer24t
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 499
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2008 7:50 pm    Onderwerp: mexico, mexicooooooooooooooooooooo Reageer met quote

@ andy van der jeught: idd ik heb er enkele... Laughing

Maar onze vriend MacFever heeft blijkbaar niet veel tijd:

ik had gisterenavond al een mailtje gestuurd dat mijn beide ingevoerde ultima's voorlopig niet thuis staan. De beige komt vermoedelijk vrijdag terug naar huis en dan kan ik de gegevens doorsturen.

Binnenkort (ergens volgend jaar) zullen de gegevens van de ultima's beschikbaar zijn voor op de richtbanken in de carosserie. Mijn beide wagens worden momenteel in de 3 dimensies opgemeten op ongeveer 50 chassispunten. Zal leuk zijn zo'n update voor de 'oude kever' tussen al die maten van de nieuwe modellen...

_________________
http://ultimaedition.blogspot.com/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jakke009
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 8-7-2010
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2011 8:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

hey
kan je me ook even door sturen hoe het type plaatje er uit ziet heb een mexico kever van juli 2003 is dezelfde als den ultima alleen anders afgewerkt.
en ze vragen op de keuring een type plaatje en vind het niet
mvg jan
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
elfer24t
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 24-2-2005
Berichten: 499
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2011 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

aangezien deze geen europese homologatie hebben moeten deze de invoerkeuring paseren.
In Belgiƫ betekent dit concreet dat het niet meer mogelijk is deze als nieuw voertuig in te voeren aangezien de wetgeving op de emissienormen gewijzigd is.
Vooropgesteld dat je kan aantonen dat deze wagen al ergens ingeschreven geweest is, moet je de homologatiekeuring als alleenstaand voertuig ondergaan en krijg je een grijs/zilveren zelfklever als vervangend typeplaatje.
suc6,
steven

_________________
http://ultimaedition.blogspot.com/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jakke009
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 8-7-2010
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2011 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey
Is verhuisgoed en heb toestemming van de fod voor de keuring. Maar tijdens de keuring vonden ze het plaatje niet wie moet dit nu afleveren? Co Was ook niet goed,kan je even dit alles ophelderen zou me Zeer goed helpen.
Mvg jakke009
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jakke009
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 8-7-2010
Berichten: 137

BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2014 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kever al 1.5 jaar op de baan typeplaatje leveren ze af als je de homologatie hebt ondergaan! ultima ingeschreven in ander land dan kun je hem inschrijven en homologeren in belgie.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group