www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 3:41 pm
originele kleur onderkant bus

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2014 5:59 am    Onderwerp: originele kleur onderkant bus Reageer met quote

Hey,

Binnenkort schuur ik mijn chassis af, en komt er volledig nieuwe anti roest op. Nu vroeg ik mij af of onze bussen (t2a in mijn geval) origineel een zwarte anti roest hadden op het chassis, of mee in het kleur van de bus ?

Mvg,

Pieter

_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keving



Leeftijd: 33
Geregistreerd op: 30-5-2011
Berichten: 118
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2014 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je je bodem wil behandelen doe het dan aub niet met de gekende bitumen! Spuit hem in een kleur(naar keuze) en spuit hem dan met doorzichtige "wax". Kan je bij lo-auto halen.Wat ze op hedendaagse auto's doen. Als je eens een voorbeeld wil zien, kom dan eens naar mijn bus kijken Wink

Mvg
Kevin
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2014 9:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Keving, merci voor je antwoord.
dus niet echt anti roest spuiten, maar gewone kleur lak?

Was de onderkant origineel zelfde als de carrosserie gespoten?

_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nilstielen
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 23-10-2010
Berichten: 1186
Woonplaats: Bocholt

BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2014 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan je zelf kiezen wat je het beste vindt he Wink
Als de onderkant 100% roestvrij is kan je daar opzetten wat je wil.
En dan kan het helemaal geen kwaad om daar antisteenslag en dergelijke op te zetten, integendeel zelfs!

Antisteenslag enzo wordt door de meeste hier afgekeurd omdat dat voor velen een manier is om roest weg te werken of te verbergen.

Als alles roestvrij is, is dat in mijn ogen de ideale oplossing. Heb zo mijn hele bodem, spatborden en binnenhoeken van de kever in antisteenslag staan.

Kan zelfs overspoten worden in een kleur als je dat graag wil.

_________________
Aircooled Junkies
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group