Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
De Garaasj Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 40 Geregistreerd op: 22-6-2007 Berichten: 393
Woonplaats: hoboken
|
Geplaatst: Za Okt 04, 2014 5:17 pm Onderwerp: |
|
|
Heb al kevers gekeurd met airshock, staat nergens dat het niet mag. Maar daar heb ik wel even over moet discuteren met de mannen _________________ De Garaasj - alles voor uw luchtgekoelde VW !!! |
|
Naar boven |
|
|
astralogie Flat4Free Junkie
Leeftijd: 41 Geregistreerd op: 7-5-2009 Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel
|
Geplaatst: Do Okt 16, 2014 10:34 am Onderwerp: |
|
|
De Garaasj schreef: | Heb al kevers gekeurd met airshock, staat nergens dat het niet mag. Maar daar heb ik wel even over moet discuteren met de mannen |
net wat ik dacht
als het zo ver is, dan hoorde mij wel want we krijgen die as niet meer omhoog |
|
Naar boven |
|
|
nimo Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 21-12-2003 Berichten: 346
Woonplaats: dendermonde
|
Geplaatst: Vr Okt 31, 2014 4:22 pm Onderwerp: keuring |
|
|
Hey,
Vanmorgen met mijn keverke voor het eerst na 5jaar opknappen naar de keuring gereden.dit was de keuring te dendermonde. Ik ging voor oldtimerkeuring.
Eerst controle lichten en dergelijke. Gast van de keuring schoof mijne bestuurderszetel naar achter en was volledig uit de rail en dus helemaal los. Awel mijnheer zijt hem zie is wat ik,voor hem. Gelukkig was daar 1 van de 4 andere keurders dat er bijkwamen ook een kevereigenaar en zeij dat dit normaal was. Enkel nog een opmerking over batterij dat los zat. Verder naar de remtest en ophangingstest, da schokken zo. Geen probleem. Dan verder de brug op en grondige controle.
Alles ok , alleen diene gast twijfelfde aan de vooras en haalde er collega,s bij. Na eel diften en datten heb ik gevraagd of er iets scheelde. En hij zij dat ze zeker wouden zijn dat het geen verlaagde as was. En ik heb em dan uitgelegd hoe ge dat kunt zien en gezegd dat de mijne met verlaagde spindels is verlaagd. Dit was geen probleem.
Ik had alleen nog foto,s getrokken als hij eronder stond en hij begon over de wet van de privacy en dat ik moest maken als ik wou foto,s maken als hij er op stond. En eigenlijk heeft hij wel gelijk...
Ikke dan naar buiten gereden en volle moed aan het wachten.
Rode kaart wegens dat de batterij niet vast staat
Eigenlijk valt het nog mee. Dat in orde brengen en dan hopelijk in orde. _________________ yeahh |
|
Naar boven |
|
|
marciano Flat4Free Groentje
Leeftijd: 53 Geregistreerd op: 13-11-2014 Berichten: 2
Woonplaats: LOVENDEGEM
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2014 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
is er iemand die resentelijk een kever heeft ingevoerd uit Nl die niet origineel staat. Ben nieuw hierin en zou me graag wagen aan een kever en liefst één die gezond staat. Nu heb ik één op het oog,in Nl maar die is niet origineel...bumpers eraf,porschewielen,nieuw blok...maak ik een kans? _________________ help me mijn droom uit te komen |
|
Naar boven |
|
|
crwbus Flat4Free Junkie
Leeftijd: 49 Geregistreerd op: 10-6-2008 Berichten: 1085
Woonplaats: Stekene
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2014 5:56 pm Onderwerp: |
|
|
marciano schreef: | is er iemand die resentelijk een kever heeft ingevoerd uit Nl die niet origineel staat. Ben nieuw hierin en zou me graag wagen aan een kever en liefst één die gezond staat. Nu heb ik één op het oog,in Nl maar die is niet origineel...bumpers eraf,porschewielen,nieuw blok...maak ik een kans? |
Zou geen probleem mogen zijn voor oldtimer-keuring. Mijn 1303 is gekeurd met schroefkit, opgevoerde motor met dubbele carbu's, Porsche-velgen en dito zetels en een niet origineel stuur.
Alleen weet ik niet of zonder bumpers een probleem is. Ik denk het niet. Zolang er maar geen scherpe/uitstekende delen aan de auto zitten.
Wielen moeten ook volledig in de kas vallen, spoorverbreders kan ook problemen geven. Rolomtrek van de banden heeft ook geen belang. _________________ (t2a)
Gewoon... BAM! |
|
Naar boven |
|
|
markske
Leeftijd: 47 Geregistreerd op: 15-7-2007 Berichten: 3818
Woonplaats: westmeerbeek
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2014 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
voor de keuring niet maar als je em wil homologeren (dagelijks gebruik) zitte in de str*nt _________________ lasser nodig? |
|
Naar boven |
|
|
walderer Flat4Free Groentje
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 10-9-2014 Berichten: 26
Woonplaats: west-vlaanderen
|
Geplaatst: Vr Nov 14, 2014 4:33 pm Onderwerp: |
|
|
Zouden T2 velgen (5x205, bandenmaat 185/70R14) toegelaten zijn op onze '66 voor de keuring. In boekje staat 5,60 - 15, velgen 4J - 15) |
|
Naar boven |
|
|
patje411
Leeftijd: 47 Geregistreerd op: 29-4-2012 Berichten: 310
Woonplaats: Putte
|
Geplaatst: Vr Nov 14, 2014 9:42 pm Onderwerp: |
|
|
walderer schreef: | Zouden T2 velgen (5x205, bandenmaat 185/70R14) toegelaten zijn op onze '66 voor de keuring. In boekje staat 5,60 - 15, velgen 4J - 15) |
Zolang ze alle 4 dezelfde maat zijn :geen probleem
Ik ben met onze 66 met 185/65R14 geweest |
|
Naar boven |
|
|
beestje Flat4Free Junkie - Sponsor
Leeftijd: 88 Geregistreerd op: 14-11-2004 Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant
|
Geplaatst: Za Nov 15, 2014 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
men laatste keuring was in 2007..met vooraan 225 en achter 245, no problem !...(dagelijkse keuring) _________________ het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen ! |
|
Naar boven |
|
|
|
|