www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 2:15 pm
Papieren opnieuw aanvragen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lnnrt
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-2-2014
Berichten: 279
Woonplaats: Hechtel

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2015 10:42 am    Onderwerp: Papieren opnieuw aanvragen Reageer met quote

Ik heb even een vraagje.

Ik heb thuis een Chevrolet Monza staan, praktisch gekregen omdat hij te lang in de garage stond. Maar de papieren zijn helaas kwijt geraakt in de verhuis van de eigenaar.
Ik wou vragen of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het opnieuw aanvragen van de papieren. Hoe dit werkt, waar ik moet zijn, of dit verstandig is, ... Het is de bedoeling om hem dan te verkopen.

Alvast bedankt !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Michielvw
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-6-2013
Berichten: 921
Woonplaats: Vliermaalroot

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2015 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

naar de politie gaan voor verlies van papieren volgens mij en dan krijg je een document mee zodat hij terug kan ingeschreven worden.

http://www.vadyco.be/faqauto6.asp
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
VintageSpeed
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 14-7-2005
Berichten: 1382
Woonplaats: Westerlo (B)

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2015 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Opgelet, de politie geeft enkel attest van verlies aan de VORIGE eigenaar.

Hopelijk waren het geen buitenlandse papieren, want dan is het een moeilijk verhaal.

Een Monza is relatief weinig waard, ik zou hem voor onderdelen verkopen dan om geen problemen te hebben.

_________________
62rag & 65split
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Lnnrt
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 6-2-2014
Berichten: 279
Woonplaats: Hechtel

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2015 12:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je de eignares eigenlijk is de oma van mijn vriendin. En ik weet dat hij geen duizenden euro's zal opbrengen want ze zijn niet zo gewild. Maar als het niet te veel moeite is dan wou ik dat wel even doen om er toch iets meer voor te krijgen.
Misschien eens een keer langs het politiekantoor gaan als ik de tijd vind.

_________________
#AircooledJunkies
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group