www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 5:55 pm
Roadtrip 2015

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Ma Feb 09, 2015 7:03 pm    Onderwerp: Roadtrip 2015 Reageer met quote

Hey !

Zomer komt er bijna aan, wat vast staat is dat we op roadtrip gaan met onze bus! Wat minder vast staat is de bestemming... We dachten aan Zuid Frankrijk, Portugal, Kroatie of Italië... of Noorwegen... of ... Hehe, veel ideeen maar dus nog niets concreets. Mijn vraag is: welke bestemmingen deden jullie met de bus en vonden jullie echt de moeite? Belangrijkste factoren zijn mooi weer, lieft nabij de zee - een meer waar we kunnen surfen.

Verder vroeg ik me ook af, buiten een tripje naar frankrijk en UK hebben we nog niet verder gegaan met de bus. Nu is de motor/boite wel gereviseerd dus ik verwacht geen grote problemen, maar toch, wat nemen jullie mee van gereedschap?

Kortom, ik zoek een leuke bestemming en eventueel verhalen van andere forummers!
Iemand die me kan helpen?

Groetjes!

_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Humby
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 13-12-2003
Berichten: 1873
Woonplaats: Hemiksem

BerichtGeplaatst: Ma Feb 09, 2015 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kroatië!

Dikke aanrader!

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=66292

aircooled greetz,

Humby Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2015 3:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kroatië!!!
Ook dikke aanrader vinden wij ...
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=90600
2j geleden met de kever gedaan samen met tom007 en volgend jaar gaan we terug maar dan met bus 😃

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2015 6:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zou de maks zijn, maar zijn de bergen wat t doen met de bus? Daar heb ik wat schrik voor...
_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
nick88
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 21-5-2009
Berichten: 739
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2015 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pietjah schreef:
Zou de maks zijn, maar zijn de bergen wat t doen met de bus? Daar heb ik wat schrik voor...


welke motor heb je?
wij hebben de trip gedaan met 1600cc dubbelpoorts, echt vol geladen en dan nog dakrekje, kijk maar op de fotos Smile en onderweg naar daar stelvio pas gedaan in italie, allemaal zonder problemen Smile ... in slovenie zelfs een nieuwe mini cooper naar huis gereden op een bochtige weg Smile (tag tom007) Very Happy

_________________


- vw kever '67 (sold)
- vw t2a tintop westfalia '70
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2015 6:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook standaard 1600 dubbelpoorts. Ja juist die bergen zoals ik zeg, niet te lastig voor de bus? niet te moeilijk sturen in haarspeldbochten etc?
_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pietjah




Geregistreerd op: 27-7-2011
Berichten: 631
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2015 8:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ondertussen hebben we beslist.

Langs de kust van Frankrijk rijden we naar het noorden van Spanje waar we Bilbao, en consoorten gaan bezoeken, om vervolgens door te rijden naar Porto in Portugal. Op de terugweg terug langs Spanje, maar een andere route zodat we Burgos etc kunnen bezoeken. Al bij al zal het wel een trip worden van 4000km.

Dus...
Hoe bereiden we ons hier het best op voor?
Wat moeten we zeker doen aan de bus ?
Wat moeten we zeker meehebben ?

alvast bedankt voor de tips !

_________________


Build it, ride it, break it, fix it and repeat.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
laurierheymans
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 29-5-2006
Berichten: 608
Woonplaats: Outer - Ninove

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2015 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

een sleutel van 13
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group