www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 4:33 pm
Wordt er steeds uit gegooid...

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 09, 2015 12:59 pm    Onderwerp: Wordt er steeds uit gegooid... Reageer met quote

Iemand hier nog hetzelfde probleem? Sinds vorige week word ik telkens direct terug uitgelogd nadat ik ben ingelogd.
Ik log in, lees één bericht, ga terug naar mijn berichtenoverzicht en lap... uitgelogd. Twisted Evil
Heb Pix al een pb gestuurd vorige week maar geen reactie.
Iemand die dit ook heeft of weet wat de reden is? Aan mijn pc ligt het ook niet want ik hebt het op andere systemen ook.

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 09, 2015 1:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb het ook effe gehad, nu weer een tijdje niet,

volgens mij een persoonlijke vete van Pietje Pix tegenover mensen die hij niet graag heeft omdat ze meer kunnen drinken dan hem, mooier zijn , slimmer kortom, .....ge kent dat soort volk hé Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
fonzamundo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 407
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 09, 2015 1:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je op al die systemen waarop je het getest hebt in het verleden de optie "Automatisch aanmelden" gebruikt?

Indien ja, dan kan het zijn dat er iets mis is met de cookies (die worden daarvoor gebruikt). Best eens deze allemaal wissen en dan opnieuw proberen.

Als je Internet Explorer gebruikt: Extra > Internetopties > tabblad Algemeen > Verwijderen

Let wel: ook alle andere cookies zullen nu weg zijn (bv. inloggen op webmail e.d.)

_________________
Metallic blauwe 1300L AB-blok ('72)
Kazan Rot spaarkever 1300 F-blok ('72)
Chocoladebruine T2B Kombi 1641 AS-blok ('75) <- rebuilt engine!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 93
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 09, 2015 5:14 pm    Onderwerp: Re: Wordt er steeds uit gegooid... Reageer met quote

Dale schreef:
Iemand hier nog hetzelfde probleem? Sinds vorige week word ik telkens direct terug uitgelogd nadat ik ben ingelogd.
Ik log in, lees één bericht, ga terug naar mijn berichtenoverzicht en lap... uitgelogd. Twisted Evil
Heb Pix al een pb gestuurd vorige week maar geen reactie.
Iemand die dit ook heeft of weet wat de reden is? Aan mijn pc ligt het ook niet want ik hebt het op andere systemen ook.


dat is hier al een hele tijd hetzelfde !
heb al geprobeerd met google chroom, net hetzelfde,
tis klote !!!

_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jimmpy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 98
Geregistreerd op: 14-8-2010
Berichten: 462
Woonplaats: bissegem

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 09, 2015 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik gebruik firefox en nog niets ondervonden
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 09, 2015 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

fonzamundo schreef:
Heb je op al die systemen waarop je het getest hebt in het verleden de optie "Automatisch aanmelden" gebruikt?

Indien ja, dan kan het zijn dat er iets mis is met de cookies (die worden daarvoor gebruikt). Best eens deze allemaal wissen en dan opnieuw proberen.

Als je Internet Explorer gebruikt: Extra > Internetopties > tabblad Algemeen > Verwijderen

Let wel: ook alle andere cookies zullen nu weg zijn (bv. inloggen op webmail e.d.)


Heb een cleanup gedaan met Ccleaner en het is blijkbaar opgelost nu. Zal idd toch iets met de cookies geweest zijn dan... Vreemd, nooit eerder last van gehad.

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
pix912
Webmaster
Webmaster


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 1-11-2003
Berichten: 1031
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Di Mrt 10, 2015 8:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Problemen met het automatisch uitloggen zouden nu ook opgelost moeten zij.
Het probleem deed zich blijkbaar enkel voor als je naar de home pagina of de kalender ging.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Di Mrt 10, 2015 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

dus niet ....
een persoonlijke vete van Pietje Pix tegenover mensen die hij niet graag heeft omdat ze meer kunnen drinken dan hem, mooier zijn , slimmer kortom, .....ge kent dat soort volk hé - ????


ik mag toch nog mee op trail hé Embarassed
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
beestje
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 93
Geregistreerd op: 14-11-2004
Berichten: 6566
Woonplaats: Vl Brabant

BerichtGeplaatst: Di Mrt 10, 2015 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sinds gisteren draait hier alles terug normaal!
_________________
het leven is als een dames slip !
kort & vol verrassingen !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group