www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Mei 01, 2024 2:59 am
Combinatie gepersonaliseerde nrplaat dagelijks naar oldtimer

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2015 7:45 am    Onderwerp: Combinatie gepersonaliseerde nrplaat dagelijks naar oldtimer Reageer met quote

Mijn kever was tot nu toe dagelijks gekeurd en heb hem nu oldtimer laten keuren.

Weet er iemand wat je op het aanvraag tot inschrijving formulier moet invullen om de combinatie van mijn gepersonaliseerde nummerplaat te behouden?
er zou gewoon een rood stickertje bij opkomen...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2015 7:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij gewoon het vakje (2) aanvinken : 'Plaat beschikbaar'. En dan de combinatie invullen in het vakje ernaast.
Als je nog een niet-europees model hebt, dan zul je een nieuw model nummerplaat ontvangen met oldtimer-sticker (35 euro dacht ik), en dan moet je de oude terugsturen naar de DIV.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2015 8:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Martenni schreef:
Volgens mij gewoon het vakje (2) aanvinken : 'Plaat beschikbaar'. En dan de combinatie invullen in het vakje ernaast.
Als je nog een niet-europees model hebt, dan zul je een nieuw model nummerplaat ontvangen met oldtimer-sticker (35 euro dacht ik), en dan moet je de oude terugsturen naar de DIV.


Dat dacht ik ook in 1ste instantie tot de chef van de keuring zei dat dat niet ging voor oldtimer omdat deze met een 'o' moeten beginnen...

en misschien nog best in vakje 10 (dacht ik) waar nu "enkel oldtimer" staat, bijschrijven dat het om een gepersonaliseerde nummerplaat gaat zeker?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Martenni
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 29
Geregistreerd op: 17-1-2004
Berichten: 813
Woonplaats: Kalmthout

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2015 8:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

astralogie schreef:
Dat dacht ik ook in 1ste instantie tot de chef van de keuring zei dat dat niet ging voor oldtimer omdat deze met een 'o' moeten beginnen...

De chef is blijkbaar niet helemaal op de hoogte.

astralogie schreef:
en misschien nog best in vakje 10 (dacht ik) waar nu "enkel oldtimer" staat, bijschrijven dat het om een gepersonaliseerde nummerplaat gaat zeker?

Goed idee.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
astralogie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 7-5-2009
Berichten: 1418
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2015 10:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag een heel duidelijk antwoord gekregen van perso-div:

Brussel, 9/6/2015

Geachte Heer,

Om het voertuig her in te schrijven als old-timer onder een gepersonaliseerde old-timer plaat dienen wij het aanvraagdocument te bekomen dewelek de autokeuring dient af te leveren na de old-timer keuring ( = aanvraagdocument met in het vak X10 enkel old-timer vermeld) die U verder manueel dient in te vullen samen met Uw verkzeingsmakelaar met de voertuiggegevens (merk,type,chassisnr,...) de titularisgegevens (naam,adres,rijksregisternr,...) in het vak X10 vermeld 'herinschrijving zelfde voertuig als old-timer onder de bestaande persoplaat' en onderaan in het vak Z van de aanvraag kleeft de makelaar een vignet met daarop zijn naam en handtekening.

Al deze documenten (volledig ingevuld en ondertekend aanvraagdocument,origineel kentekenbewijs en de originele persoplaat) dienen aan de DIV te worden overgemaakt,ofwel rechtstreeks aan de loketten tijdens de openingsuren,ofwel per post naar DIV,Vooruitgangstraat 56,1210 Brussel alwaar na 2 werkdagen na het behandelen van de aanvraag de nieuwe persoplaat als old-timer aangetekend door BPost zal worden aangeboden na het betalen van 30,00 euro aan de postbode.

Hoogachtend,

DIV Brussel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group