Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
-mich- Flat4Free Groentje
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 9:24 am Onderwerp: kever 1960 mango |
|
|
Dit is de kever die ik kocht staat op Zweedse papieren. Super harde bodem nog dus daar gaan we voorlopig afblijven. Er wel laswerk aant te doen aan de achterste wielbogen. Motorruimte ook een beetje. De plannen zijn. De motor 1300 cc volledig nazien. Dus volledig strippen tot op de krukas. Kever kas lassen en dan droppen. Static voorlopig. Dit is men eerste oldtimer ooit dus ben eens benieuwd. Jullie tips en hulp zijn dus inorm welkom.
De motor was ernaast geleverd
Dit is men contactslot nu heb ik er geen sleutel van dus kreeg ik er het volgende contactslot bij
Maar heb echt geen idee hoe ik het oude contactslot moet verwijderen :s. Het oude contactslot is ook een vierkant van vorm terwijl het bijgeleverde contactslot meer rond is. Past dit wel dan? _________________ "Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering" "yoda" |
|
Naar boven |
|
|
Lnnrt Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 33 Geregistreerd op: 6-2-2014 Berichten: 279
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 9:40 am Onderwerp: |
|
|
Mooie aankoop! Hopelijk valt het oplassen mee en kom je niet teveel onverwachte dingen tegen. Het contactslot krijg je wel passend. Het vierkant deel is denk ik enkel een houder, dat kan je dus open doen om je nieuwe contactslot te monteren. Heb er zelf geen ervaring mee dus correct me if I'm wrong
Ga je de kleur behouden? Of is het de bedoeling om hem opnieuw in de lak te zetten? _________________ #AircooledJunkies |
|
Naar boven |
|
|
Jellevw Flat4Free Verslaafde
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 9:41 am Onderwerp: |
|
|
Vette kleur!!! _________________ t2a dormbile
55 ovaal |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 10:18 am Onderwerp: |
|
|
de bedoeling is om de kleur te behouden, mss ooit herlakken maar dat zit er voorlopig niet in.
dus ik zou het vierkante luikje eruit moeten krijgen bedoel je? want heb echt geen flauw idee hoe het eruit moet, zal eens kijken of ik nog fotos heb van het contactslot
dankje je lnnrt en jelle _________________ "Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering" "yoda" |
|
Naar boven |
|
|
Lnnrt Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 33 Geregistreerd op: 6-2-2014 Berichten: 279
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 10:36 am Onderwerp: |
|
|
Ja dat zit vast aan een soort van beugeltje rond je stuur stang. Normaal kan je die los maken. Misschien dat er ergens een moer/bout/schroef achteraan zit. Maar ik ben er niet zeker van. _________________ #AircooledJunkies |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 10:59 am Onderwerp: |
|
|
bodem heb ik opgeschuurd en behandeld, Bodem ziet er zo uit nu.
Nu ben ik bezig aan de achterkant
Remtrommels worden gezandstraalt binnenkort.
Ik wil ook de versnellingsbak demonteren. Dit zouden 4 bouten zijn? En dan de versnelling stang binnen demonteren.
Ik denk ook dat ik best opzoek ga naar een nieuw stuurhuisje?
Of kan ik dit reviseren?
nog een foto van men contactslot.
_________________ "Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering" "yoda" |
|
Naar boven |
|
|
Jellevw Flat4Free Verslaafde
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 11:18 am Onderwerp: |
|
|
Schakelstang los in u tunnel.
Koppelingskabel los steekassen aan u veerplaten losse
2 dikke bouten achteraan
Boitesteun lossen
Eventueel massa kaber als die er is en het geheel naar achter trekken _________________ t2a dormbile
55 ovaal |
|
Naar boven |
|
|
Michielvw Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 31 Geregistreerd op: 13-6-2013 Berichten: 921
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 11:39 am Onderwerp: |
|
|
voor u contactslot eraf te halen moet je die bouten uitboren. Heb een jonger model en is ook zo. Normaal zie je dei bouten ook onder de koffer ergens.
Langs boven kan er een opening zijn ( als je hem eraf hebt ) en langs daar kan je misschien iets verschuiven en dan komt het slot eruit en normaal op het slot staat ook het nummer. Met dit nummer kan je dan een sleutel laten bijmaken bij frank key
https://www.facebook.com/frank.deweijs?fref=ts |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2015 12:04 pm Onderwerp: |
|
|
ow bedankt michiel eens bekeken dan voor die nummer, dan moet ik men sloten ook niet aanpassen
bedankt voor de uitleg jelle. _________________ "Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering" "yoda" |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 06, 2015 9:31 am Onderwerp: |
|
|
ik heb een sleutelcode gevonden op men deurslot, met een beetje geluk is dit dezelfde sleutel als men contactslot en kan ik deze laten bijmaken. _________________ "Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering" "yoda" |
|
Naar boven |
|
|
|
|