www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 17, 2024 2:17 pm
Overnemer Splitbusregister gezocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KeverJo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 457
Woonplaats: Melle

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2015 11:38 am    Onderwerp: Overnemer Splitbusregister gezocht Reageer met quote

Daar ik zelf niet meer de tijd heb om er mee bezig te zijn zoek ik iemand die interesse heeft om verder de website van het Belgische splitbusregister te beheren www.splitbusregister.be

Het splitbusregister bestaat nu 9 jaar en er staan zo'n 321 bussen op.

Splitbus Nation is gegroeid uit het splitbusregister maar staat daar nu volledig los van. Het splitbusregister is enkel nog een sponsor van Splitbus Nation.

Ik zoek iemand die het ziet zitten om het verder te doen, het te updaten en er nieuwe bussen op te zetten.

De website is geschreven in Joomla wat echt wel gebruiksvriendelijk is om zaken up te daten.

Op de site staan meer dan 1000 foto's, de site is dus vrij groot. Het kost 205 euro per jaar om de site online te kunnen houden.
Wie de site wil overnemen zal eerst die 205 euro moeten betalen daar deze periode steeds loopt van december van het huidige jaar tot december van het volgende jaar.

Als niemand de site overneemt, zal het splitbusregister eindigen te bestaan.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Ads
patje411



Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 29-4-2012
Berichten: 310
Woonplaats: Putte

BerichtGeplaatst: Vr Dec 25, 2015 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

205 euro is hiervoor niet veel , maar ik heb jammer genoeg hier de tijd en de kennis hiervoor. Jammer !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
KeverJo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 457
Woonplaats: Melle

BerichtGeplaatst: Za Dec 26, 2015 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ondertussen heb ik zelf de 205 euro nog eens betaald, daar ik er niet meer onderuit kon daar de webbeheerder die som al een tijdje geleden had moeten betalen en veel bla bla bla.
De site blijft dus nog zeker een jaar online.

Maar ik zoek dus nog steeds iemand om de site over te nemen.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Ads
Wijcky
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 30-7-2007
Berichten: 1697
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Zo Dec 27, 2015 12:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kunnen we die site ook verplaatsen naar bijvoorbeeld One.com? Dan kost dit nog maar een €32 per jaar. Dan zie ik dat wel zitten om die over te nemen...
_________________
MEMBER OF THE VINTAGE WAASLAND CREW
Visit our site @ www.vintagewaasland.be
Visit our new blog @ http://blog.vintagewaasland.be
Garage : VW 1300 Kever 1971 - VW Spijlbus 1966

ViWa Show&Cruise Editie 8 - 23 & 24/09/2016
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Braes
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 31-8-2011
Berichten: 304
Woonplaats: Halle

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2015 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit moet inderdaad veel goedkoper kunnen via one.com
Ik ga er vanuit dat de pagina en databank gewoon kan overgezet worden. Waar is de webpagina momenteel gehost ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
KeverJo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 457
Woonplaats: Melle

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2015 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

De website werd gemaakt door dit bedrijf: Motmans Digital Vision
http://www.webdesign-brussel.eu/

De hosting zit momenteel bij interhost solutions www.interhostsolutions.be

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Ads
Wijcky
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 42
Geregistreerd op: 30-7-2007
Berichten: 1697
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Do Dec 31, 2015 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en zit daar dan zware databases of zo achter? Dan lijkt me €205 echt veel
_________________
MEMBER OF THE VINTAGE WAASLAND CREW
Visit our site @ www.vintagewaasland.be
Visit our new blog @ http://blog.vintagewaasland.be
Garage : VW 1300 Kever 1971 - VW Spijlbus 1966

ViWa Show&Cruise Editie 8 - 23 & 24/09/2016
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
KeverJo
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 457
Woonplaats: Melle

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2016 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb bij de mensen van Motmans Digital Vision eens nagevraagd of de site kan overgezet worden naar een andere hoster, bijvoorbeeld one.com
Dat is eigenlijk geen probleem.
Ze gaan dat wel niet voor jou doen.
Ze bezorgen mij een copy van de website en die moet je dan uploaden bij one. com

Het verschil in prijs leggen ze als volgt uit:

Inderdaad is one.com ogenschijnlijk goedkoper. Voor mij als webdesigner is deze hosting een absolute nachtmerrie.
De websites draaien doorgaans traag, dit levert strafpunten op bij Google.

Het is best mogelijk dat sommige websites die bij andere hosters perfect draaien niet meer fatsoenlijk werken bij one.com

De security is een groot rommeltje (al maken zij zelf reclame voor veilige hosting, tja…). Vermits ik heel wat webshops heb draaien kan ik mij niet permitteren dat een website, mijn netwerk of een hosting plat gaat omwille van één klant die op een paar centen zit te knibbelen. Zonder in de detail te treden kleedt de privacy commissie mij dan uit tot op mijn hemd
One.com claimt backups te maken. De praktijk wijst uit dat ze dat niet doen.
Is het bij Interhost Solutions en Combell één druk op de knop op de hosting operationeel te krijgen, dan is het bij one.com (als je pech hebt) vaak uren en uren prutsen.

· De mensen van de support zijn ondermaats geschoold.



Maar als je beslist om de site over te nemen zit je eigenlijk safe tot december 2016, daar zoals ik al heb vermeld, de hosting toch al betaald is.
De login en paswoorden moet je enkel aanpassen, de email instellen van het register op jouw naam en met de site leren werken, maar dat is niet zo moeilijk.

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group