www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:19 pm
VW T1 te huur

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jones




Geregistreerd op: 18-5-2009
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: Vr Jan 15, 2016 11:11 am    Onderwerp: VW T1 te huur Reageer met quote

Verwijderde topic

Laatst aangepast door jones op Ma Jan 18, 2016 5:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
001-SEB




Geregistreerd op: 14-3-2010
Berichten: 88
Woonplaats: Vlaams-Brabant

BerichtGeplaatst: Vr Jan 15, 2016 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Ons busje wordt jaarlijks gekeurd en is geldig ingeschreven en verzekerd.


In die ene zin spreek je jezelf natuurlijk heel erg tegen... want voertuigen voor betalend personenvervoer moeten 6 maandelijks worden gekeurd, bijgevolg is deze niet correct ingeschreven op T-L kentekenplaten en dus ook niet correct verzekerd.

Kan men zich de vraag stellen: quid btw-nummer, quid aangepast rijbewijs, quid vvb-vergunning,...

Kwestie van sommige potjes bedekt te houden, denk ik dat je deze passage dus beter verwijdert...

_________________


Laatst aangepast door 001-SEB op Ma Jan 18, 2016 4:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Ilfalco87
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 18-1-2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Ma Jan 18, 2016 1:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

001-SEB schreef:
Quote:
Ons busje wordt jaarlijks gekeurd en is geldig ingeschreven en verzekerd.


In die ene zin spreek je jezelf natuurlijk heel erg tegen... want voertuigen voor betalend personenvervoer moeten 6 maandelijks worden gekeurd, bijgevolg is deze niet correct ingeschreven op T-L kentekenplaten en dus ook niet correct verzekerd.

Kan men zich de vraag stellen: quid btw-nummer, quid aangepast rijbewijs, quid vvb-vergunning,...

Kwestie van sommige potjes bedekt te houden, denk ik dat je deze passage dus beter verwijderd...

Ik denk dat je dergelijk advies toch beter via een PM doet dan openlijk op een aanbiedpagina. Misschien ook een correcte toepassing van de dt-regel gebruiken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
001-SEB




Geregistreerd op: 14-3-2010
Berichten: 88
Woonplaats: Vlaams-Brabant

BerichtGeplaatst: Ma Jan 18, 2016 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ilfalco87 schreef:
Misschien ook een correcte toepassing van de dt-regel gebruiken.


Aangepast, maar ik maak niet vaak zo'n vautjes, de autocorrector van m'n tablet wel. Toch bedankt!

Ilfalco87 schreef:
Ik denk dat je dergelijk advies toch beter via een PM doet dan openlijk op een aanbiedpagina.


Jouw opinie. Ik dacht dan weer dat er misschien mensen baat bij hebben dat de regels even worden opgefrist.

En ik zou ook niet gereageerd hebben (want dat kan op quasi elk 'verhuur' aanbod op deze site), ware het niet dat op de website van betrokkene doelbewust een fout beeld wordt geschept. Vandaar...

PS: Als je niet wil dat er op je post wordt gereageerd, dan plaats je deze natuurlijk beter niet op een openbaar forum.

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
jones




Geregistreerd op: 18-5-2009
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: Ma Jan 18, 2016 5:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank allen voor jullie off-topic commentaren.
Ik stel aanbevelingen of het doorgeven van foutieve informatie enorm op prijs. Alleen jammer dat hiervoor deze topic deels misbruikt wordt en dit meer lijkt op zichzelf aanprijzen via de "advertentie" van iemand anders.
Hoe dan ook zal ik de aanbevelingen/opmerkingen meenemen, gezien ik niet, zoals nochtans door u vermeld, doelbewust foutieve informatie tracht te verspreiden.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 89
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Ma Jan 18, 2016 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

leuke boel hier
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
001-SEB




Geregistreerd op: 14-3-2010
Berichten: 88
Woonplaats: Vlaams-Brabant

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2016 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

jones schreef:
Dank allen voor jullie off-topic commentaren.
Ik stel aanbevelingen of het doorgeven van foutieve informatie enorm op prijs. Alleen jammer dat hiervoor deze topic deels misbruikt wordt en dit meer lijkt op zichzelf aanprijzen via de "advertentie" van iemand anders.
Hoe dan ook zal ik de aanbevelingen/opmerkingen meenemen, gezien ik niet, zoals nochtans door u vermeld, doelbewust foutieve informatie tracht te verspreiden.


Nogmaals, enige reden waarom ik reageerde, is omdat je zelf op je website lijkt te stellen dat mensen met O-platen niet in orde zijn en jij wel.

Dat vond ik er wat over. Inhoudelijk ben je volgens mij ook nergens mee in orde.

Maar mezelf 'aanprijzen' ?! Niet echt, ik neem geen reservaties aan. Genoeg andere bezigheden en plannen. Heb hier ook geen 'te huur' advertentie staan ofzo.

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group