www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Mei 14, 2024 12:54 pm
13 maart 2016: The Freddy Files 2016 Ninove
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rigor mortis
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 18-4-2005
Berichten: 592
Woonplaats: eernegem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 24, 2016 9:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de geïnteresseerden...

Ik ga snel vooruit (bij wijze van spreken dan toch). Ondertussen ben ik thuis om te revalideren en heb ik nu ook een stapgips om het gebroken been. Hierdoor kan ik iets makkelijker opstaan en mij over korte afstanden voortbewegen: bed - toilet, bed - tafel,....

Mijn andere been blijft nog even een vraagteken waarbij nog wel het een en ander kan misgaan, maar voorlopig zijn we (ik en de behandelende artsen) voorzichtig positief.

Binnen 6 maand wordt de staaf terug uit mijn been gehaald en zou alles achter de rug moeten zijn. De vooruitzichten zijn nu dat ik ergens rond augustus terug aan het werk zal kunnen gaan.

Grtz rigor
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
ide
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie



Geregistreerd op: 16-5-2005
Berichten: 1031

BerichtGeplaatst: Do Mrt 24, 2016 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

rigor mortis schreef:
Voor de geïnteresseerden...

Ik ga snel vooruit (bij wijze van spreken dan toch). Ondertussen ben ik thuis om te revalideren en heb ik nu ook een stapgips om het gebroken been. Hierdoor kan ik iets makkelijker opstaan en mij over korte afstanden voortbewegen: bed - toilet, bed - tafel,....

Mijn andere been blijft nog even een vraagteken waarbij nog wel het een en ander kan misgaan, maar voorlopig zijn we (ik en de behandelende artsen) voorzichtig positief.

Binnen 6 maand wordt de staaf terug uit mijn been gehaald en zou alles achter de rug moeten zijn. De vooruitzichten zijn nu dat ik ergens rond augustus terug aan het werk zal kunnen gaan.

Grtz rigor


Spoedig herstel gewenst!! Goed dat je al weer thuis bent! En nu maar hopen op een zo snel mogelijke revalidatie. Het belangrijkste is dat alles terug ok komt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
air-mike
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1204
Woonplaats: Hoeselt

BerichtGeplaatst: Do Mrt 24, 2016 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sterkte...
_________________
1965 vw bug convertible
1966 T1 microbus
1983 T3 westfalia joker
1981 911 SC Targa

https://www.facebook.com/retrotrouwvervoer

Fuchs & WheelS
https://www.facebook.com/pages/Fuchs-wheels/929673853712862
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
afx1977
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 17-9-2013
Berichten: 541
Woonplaats: Bredene

BerichtGeplaatst: Vr Apr 01, 2016 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

rigor mortis schreef:
Voor de geïnteresseerden...

Ik ga snel vooruit (bij wijze van spreken dan toch). Ondertussen ben ik thuis om te revalideren en heb ik nu ook een stapgips om het gebroken been. Hierdoor kan ik iets makkelijker opstaan en mij over korte afstanden voortbewegen: bed - toilet, bed - tafel,....

Mijn andere been blijft nog even een vraagteken waarbij nog wel het een en ander kan misgaan, maar voorlopig zijn we (ik en de behandelende artsen) voorzichtig positief.

Binnen 6 maand wordt de staaf terug uit mijn been gehaald en zou alles achter de rug moeten zijn. De vooruitzichten zijn nu dat ik ergens rond augustus terug aan het werk zal kunnen gaan.

Grtz rigor


Veel beterschap!!!

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
keverfreaksforever
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 18-2-2004
Berichten: 339
Woonplaats: De Pinte

BerichtGeplaatst: Zo Apr 03, 2016 9:11 am    Onderwerp: ninove Reageer met quote

veel beterschap
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
vienne



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 27-6-2006
Berichten: 580
Woonplaats: Lennik

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2016 6:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Spoedig herstel en vooral veel sterkte en moed, ook al gaat de ene dag soms wa minder gaan dan de vorige, nooit opgeven en doorbijten. Maar als ik uw berichten zo lees ben je een positief mens! Da helpt ook altijd. Succes!
_________________
Alles heeft een einde, behalve een worst, die heeft er TWEE
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group