www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 12:25 pm
Make-a-wish Belgium

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
make a wish
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 5-8-2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2016 12:05 pm    Onderwerp: Make-a-wish Belgium Reageer met quote

Hallo iedereen,

Mijn naam is Kaat Poulmans en ik werk als vrijwilliger bij de organisatie 'Make-a-wish' waarbij wij de hartenwensen van kinderen van 3-18jaar met een levensbedreigende aandoening in vervulling proberen te laten gaan.

Momenteel zijn mijn collega's en ik bezig met de wens van Robbe, een jongen van 18jaar, die niets liever zou willen dan een feest te organiseren voor zijn familie en vrienden. Dit zou doorgaan op zaterdag 1 oktober 2016. Het moet gewoon een heel gezellig samenzijn worden waarbij het ziekenhuishoofdstuk eindelijk afgesloten kan worden. Het is voor hem niet belangrijk hoe groot de zaal is, wat voor eten er op tafel komt, dat iedereen opperbest gekleed is, enz. Toch heeft hij laten vallen dat het fantastisch zou zijn om één ding niet te laten ontbreken aan ZIJN dag, namelijk opgepikt worden door een oud volkswagen busje om naar het feest gebracht te worden!

Onze vraag is dan ook of iemand in de mogelijkheid is om dit te doen, of ons in contact kunnen brengen met iemand die ons hierbij kan helpen? Het zou gaan om ongeveer een uurtje in de namiddag om hem, zijn beste vriend en zijn ouders op te pikken thuis in Linter en naar het feest in Hoegaarden te brengen.

Groeten
Kaat Poulmans
vrijwilliger Make-a-wish Vlaams-Brabant
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
erwin
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 91
Geregistreerd op: 16-12-2003
Berichten: 1436
Woonplaats: sint-pieters-leeuw

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2016 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je hebt pb

erwin

_________________
member FRD busfriends

http://www.vwbusfriendsfrd.be/
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group