www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Mei 19, 2024 1:11 am
6e GULLEGEMSE VINTAGE AIRCOOLED MEETING op 15.08.16
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VolksWim




Geregistreerd op: 16-2-2004
Berichten: 46

BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2016 6:37 pm    Onderwerp: Woordje van dank Reageer met quote

Hadden we de laatste 2 edities bij slecht weer, dan was het gisteren toch hoogzomer te Gullegem. Ik was verheugd op mijn kleinschalige meeting een 70 tal deelnemers in grote verscheidenheid van types te mogen verwelkomen. En daarvoor een welgemeende MERCI ! De goesting en het besluit is er nu al om de 7e editie te organiseren. En zoals de traditie het wil is dat terug op 15 AUG in 2017 ! Noteer alvast. Info volgt ten gepaste tijde. Mvg, volkswim.

@Jimmpy; jij ook bedankt voor het plaatsen van de meer dan complete fotoreeks van de meeting in voorgaand bericht. :D
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
jimmpy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 14-8-2010
Berichten: 462
Woonplaats: bissegem

BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2016 7:00 pm    Onderwerp: Re: Woordje van dank Reageer met quote

VolksWim schreef:
Hadden we de laatste 2 edities bij slecht weer, dan was het gisteren toch hoogzomer te Gullegem. Ik was verheugd op mijn kleinschalige meeting een 70 tal deelnemers in grote verscheidenheid van types te mogen verwelkomen. En daarvoor een welgemeende MERCI ! De goesting en het besluit is er nu al om de 7e editie te organiseren. En zoals de traditie het wil is dat terug op 15 AUG in 2017 ! Noteer alvast. Info volgt ten gepaste tijde. Mvg, volkswim.

@Jimmpy; jij ook bedankt voor het plaatsen van de meer dan complete fotoreeks van de meeting in voorgaand bericht. Very Happy


het was klein maar fijn en zoals ieder jaar valt het op mijn vrouw haar verjaardag , ik miste die worstenbroodjes wel Laughing
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group