www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 7:00 am
verzameling kevers
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pee
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 47
Geregistreerd op: 23-8-2004
Berichten: 519
Woonplaats: Wellen

BerichtGeplaatst: Za Apr 26, 2014 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie collectie, heb ik hier ma e triestig kaske staan, maar ben er content mee.
Moest ik er ooit wegdoen weet ik naar waar, bij jou komen ze precies goed terecht.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
sylvie vandeput



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 22-3-2011
Berichten: 210

BerichtGeplaatst: Za Apr 26, 2014 5:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Pee: Merci voor het compliment. Eerlijk, ik ben ook ooit begonnen in het klein, en weinig exemplaren van vwkes. Een kleine collectie kan even waardevol zijn dan een grote, deze kan ook uitgroeien tot iets moois dat je mss op termijn niet meer wil wegdoen Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
sylvie vandeput



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 22-3-2011
Berichten: 210

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2014 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren toegekomen uit Duitsland met DHL.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
sylvie vandeput



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 22-3-2011
Berichten: 210

BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2014 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog enkele foto's
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Lotte1300S
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 30-4-2013
Berichten: 34
Woonplaats: Herentals

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2014 4:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mooie collectie! ik beperk me (bewust) tot rode miniatuurtjes.. Smile anders is het hek van de dam..Smile
_________________
een portret of schilderij op maat van je oldtimer? www.L-Artifex.be | info@L-Artifex.be

vindt L'Artifex op facebook (en like): https://www.facebook.com/Lotte.Portraits?fref=ts
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
sylvie vandeput



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 22-3-2011
Berichten: 210

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 14, 2016 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Enkele nieuwtjes van afgelopen maanden.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JeansBugBoi
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 22-8-2016
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wow! Zoveel miniatuurtjes zoveel speciaaltjes! Razz Ben zot van je Tomica Jeans kevertjes! Zelf heb ik nog geen op de kop kunnen tikken maar ik zal er toch s een gedacht van moeten maken om eentje aan mijn collectie toe te voegen. Ik verzamel nog niet zo lang, een jaartje of 6 maar heb wel recent een 1/1 gekocht Very Happy Die Minichamps Jeans die je daar hebt... Wel die, 18x groter en in rood en een paar roestplekjes Smile Heb dat miniatuurtje ook gekocht, nu hoop ik alleen zo hard dat er ook eens een rode '82 Jeans gaat gemaakt worden, Minichamp en Schuco maken allebei 1 maar enkel in wit Evil or Very Mad
Heb wat rond gemaild... Schuco heeft er geen plannen voor, Minichamp heeft geen zin om te reageren en NEO ging er over nadenken, mss toch nog een kans Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
sylvie vandeput



Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 22-3-2011
Berichten: 210

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Indien je naar meetings gaat, kan je eens vragen aan de verdelers die er staan of ze deze hebben staan. Zo doe ik dat, omdat sommige niet alles uithalen om te laten zien aan het volk of een gebrek aan plaats. Binnenkort 25 september is het een meeting in Sint-Niklaas op de grote markt.
Ik weet dat Universal Hobbies (kan ook de naam jouef dragen, maar deze merken bestaan helaas niet meer) er ook enkele hebben gehad met jeans opschriften, zo'n stuk of 3. Hopelijk heb ik je kunnen helpen Wink
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
JeansBugBoi
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 22-8-2016
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 5:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sylvie vandeput schreef:
Indien je naar meetings gaat, kan je eens vragen aan de verdelers die er staan of ze deze hebben staan. Zo doe ik dat, omdat sommige niet alles uithalen om te laten zien aan het volk of een gebrek aan plaats. Binnenkort 25 september is het een meeting in Sint-Niklaas op de grote markt.
Ik weet dat Universal Hobbies (kan ook de naam jouef dragen, maar deze merken bestaan helaas niet meer) er ook enkele hebben gehad met jeans opschriften, zo'n stuk of 3. Hopelijk heb ik je kunnen helpen Wink

Bedankt! Ik zal eens wat rondvragen. heb eens wat research gedaan en ik zie dat die van Universal Hobbies een '73 is. Dat is het probleem Razz iedereen maakt de '73 maar bijna geen '82. Kben wel van plan om meer Jeans' te kopen ookal is het geen '82. Zou graag die rode van Otto aanschaffen Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Herbie53
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 7-1-2004
Berichten: 5072
Woonplaats: 9340 lede ovl

BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2016 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en in het slechtste geval is er misch een oplossing om hem gepersonaliseerd te laten maken door iemand vroeger waren er hier op het forum zo enkele personen die dat deden miniaturen aanpassen zo heb je een uniek exemplaar van uw eigen kever
_________________
1302LS cabrio 1970
T2b 1977
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group