Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MINI COOP Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 37 Geregistreerd op: 13-10-2009 Berichten: 392
|
Geplaatst: Do Jul 14, 2016 1:33 pm Onderwerp: |
|
|
dit was nog toen Kurt ermee reed, ik heb er nog geen meetings mee gedaan. de eerste wordt de bugshow. Toch bedankt voor de foto, zal hem toch even opslaan!
nu even genieten van de karmann en de juiste hoogte proberen te vinden zodat hij comfi rijdt. Ook de werkplaats in orde brengen zodat ik vlotter kan sleutelen aan wagens (zowel voor mijn bijberoep als voor de karmann).
in de winter dan de onderkant onder handen nemen zodat deze weer perfect staat, radio in het handschoenkastje monteren, bracket voor nog enkele meters inbouwen. Zeker ook even de elektriciteit onder handen nemen, want deze ligt toch wel zeer pover
we hebben dus wel nog even ons werk eraan _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Aug 01, 2016 6:07 pm Onderwerp: |
|
|
na het verlof nog eens 2 middagen aan de vooras + stuurhuis zitten aanpassen:
- stuurhuis afregelen
- de versmalde vooras op airride afgeregeld zodat deze goed rijdt op een 5 bar en toch hoog genoeg staat om comfortabel te rijden.
staat en rijd nu super voor mij.
nu spookt de gedachte door mijn hoofd om te kijken voor een trailer eraan te hangen, al dan niet een 'single wheel trailer'. In er karmann is er namelijk erg weinig plaats zeker als je als grote persoon (1m99) de voorzetel tegen de achterbank hebt, dan kan deze niet meer omlaag en dus weg extra ruimte... kan een leuk winterwerkje worden
maar even le bug show komend weekend, mss kom ik daar wel een paar leuke trailer ideetjes tegen _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 05, 2016 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
met de warme dagen geweest toch nog wat zitten cruisen en zitten nadenken: de 'stance' langs achter beviel me niet echt: teveel band + het kan nog wat lager langs achter en toch nog comfortabel rijden.
een whitewall, nope, zou op niets trekken met de creme kleurige janten. een redstripe, de madam: je moet er gene kleurboek van maken he . een andere jant, maar deze staan zo schoon eronder...
na wat opzoekingswerk en wat piccies kijken gaan we gaan voor een 165/60 band ipv de originele 165/80 band. zo zal de verhouding band wat kleiner worden en alles minder lomp over komen.
de onderdelen voor de verstelbare + verlaagde veerplaten worden deze week ook verzonden, hopelijk kan ik dit allemaal in 1 trek veranderen komend weekend! _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 08, 2016 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
met de warme dagen geweest toch nog wat zitten cruisen en zitten nadenken: de 'stance' langs achter beviel me niet echt: teveel band + het kan nog wat lager langs achter en toch nog comfortabel rijden.
deel 1, de band, is vandaag doorgegaan. ik vind het alvast super.
Nog een 2 cm verlagen (zit nu op 10,5cm tot de olie temperatuur sensor), een spacerke zodat het wiel nog iets naar buiten komt en deze lijkt me dan af. _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 08, 2016 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
nog een detail piccie _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
andy van der jeught Flat4Free Junkie
Leeftijd: 39 Geregistreerd op: 9-10-2004 Berichten: 6449
|
|
Naar boven |
|
|
ab Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 39 Geregistreerd op: 9-10-2010 Berichten: 575
|
Geplaatst: Do Sep 08, 2016 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
staat proper zo _________________ Lichten afstellen? |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 09, 2016 6:17 am Onderwerp: |
|
|
andy van der jeught schreef: | Elk zijn goesting, maar ik vond hem ervoor mooier.
Maak je nu niet teveel toeren op de snelweg? |
de afwijking bedraagt 7.8%, dwz als ik 90 zou rijden rij ik nu nog 83km/h. valt dus nog mee en zeker omdat ik eigenlijk nooit niet veel autostrade doe. _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 12, 2016 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
nog wat staal bijgekocht om verlaagde en verstelbare veerplaten te maken. dit is maar voor begin oktober daar mijn bevriende lasser straks op vakantie vertrekt.
nog aan te kopen in het korte: skidplate om de vooras te beschermen bij het laag rijden + 25mm spacers voor achteraan... _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 01, 2016 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
eventjes de remolie vervangen. deze zag er maar grijs/ bruin uit en voelde ook sponzig aan. bij mijn vorige kever had ik ook half toegekoekte leidingen, dus dit ook maar beter even vervangen.
even een simpel toolke gemaakt: een klein flesje en een doorzichtig darmpje van de euroshop = 0,20€. met 2 dit netjes vervangen en ja hoor, zeker de moeite om te doen!!!
terwijl gingen we de boite olie ook vervangen, maar de grote inbusmoeren werken niet echt mee morgen gaan we terug gaan sleutelen, nu met gepast materiaal _________________ CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
|