www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Mei 13, 2024 4:47 pm
Red 72 kever 1300
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2015 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

buisje borgen met een borgvijsje
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Red72
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-12-2014
Berichten: 20
Woonplaats: Huldenberg

BerichtGeplaatst: Za Jul 18, 2015 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Benzineleiding is terug stevig vastgemaakt.
Gisteren kleine rit gedaan om te testen of alles goed bleef hangen en geen enkel probleem. Vandaag ermee naar antwerp vintage reunion gereden. Was een toffe dag ook enkele knappe keverkes gezien.

Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Red72
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-12-2014
Berichten: 20
Woonplaats: Huldenberg

BerichtGeplaatst: Wo Okt 14, 2015 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangezien de roest erger begint te worden besloten om deze winter de kever onder handen te nemen. Volledig laten herspuiten en roest behandelen. Nu ben ik aan het twijfelen voor een ombouw naar liggende koplampen een een langere kofferklep. Ook zou ik graag de ei vormige achterlichten steken. Wat moet zou ik hiervoor moeten veranderen? Heb ik dan ook een langere kofferklep nodig?

groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Glassee
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 34
Geregistreerd op: 6-4-2007
Berichten: 4401
Woonplaats: Oud-Turnhout

BerichtGeplaatst: Wo Okt 14, 2015 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan daar zo ver in gaan als je wil Smile

• Ouder type bandenbak
• Oud type voorbumper
• Lange voorklep
• Oud type voorspatborden
• Oud type achterjupe
• 1965 Achterklep (1965 model heeft ook nog de grote ramen zoals die van jouw. Kleppen vanaf 1964 en ouder hebben kleinere ramen (dickholmer zoals vele deze noemen))
• Oud type achterbumper
• Oud type achterspatborden met kleine bumper uitsparingen
• 'Eitjes' achterlichten
• Eventueel benzinebak ombouwen tot binnentanker
• ....

Ik heb mijn vorige kever ook omgebouwd naar 1965 model. Als je meer info of foto's wil hoor ik het wel Wink

Yannick

_________________
Get In, Sit Down, Shut Up, & Hold On
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Red72
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-12-2014
Berichten: 20
Woonplaats: Huldenberg

BerichtGeplaatst: Ma Nov 16, 2015 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou vooral achteraan de korte klep willen vervangen door een langere achterklep. Is het moeilijk om de achterjupe te vervangen? Kan dit zonder de motor eruit te halen?
Ook zou ik de kerkraam achterlichten willen vervangen door eitjes. Zijn deze 1 op 1 uitwisselbaar? Of komen de gaten in het spatbord niet overeen?

En omdat de oortjes toch een zwakke plek lijken in de kever zou ik deze laten toelassen. Of hebben deze een belangrijke functie? (ik dacht enkel ventilatie van het interieur Smile )

Veel vragen, maar leer graag bij over mijn nieuwe passie aircooled Razz
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Red72
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-12-2014
Berichten: 20
Woonplaats: Huldenberg

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2016 10:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deze winter niet stilgezeten rond de kever. Gemerkt dat de rechtse kokerbalk echt volledig rot was, rechterflank zat enorm veel plamuur op en er zaten roestblazen achter het rechteroor.
Nieuwe balk laten steken dus en plamuur laten uithalen en vervangen door staal. Ook stuk van het oortje is volledig vernieuwd.
En wat het meeste opvalt zijn de nieuwe achterlichtjes.
Maar genoeg woorden, nu foto's


Dit weekend ook naar Erembodegem geweest
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Red72
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-12-2014
Berichten: 20
Woonplaats: Huldenberg

BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ook weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb. Er is ondertussen weer heel wat veranderd aan de wagen.
Het remsysteem is volledig nagekeken en de nodige delen zijn vervangen. Auto ligt wat dichter bij de aarde door een airride kit van volksprojects, achteraan verbreed staal gestoken.
Nieuwe usa bumpers gestoken icm gele mistlichten. Pop outs gestoken achteraan, originele radio gestoken icm originele speaker. Binnekort nog nieuw stuurtje als mijn naaf er is.
Genoeg tekst, nu fotos


Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
ab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 575
Woonplaats: aan de donk

BerichtGeplaatst: Ma Mei 08, 2017 9:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

mooi
_________________
Lichten afstellen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group