www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 12:47 pm
t2a achter verlagen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oldrider
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 24-11-2009
Berichten: 453
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2017 3:08 pm    Onderwerp: t2a achter verlagen Reageer met quote

Ik ben momenteel bezig aan mijn t2a 69er en ik was eens aan het opzoeken hoeveel cm je verlaagd als je enkel 1 of 2 buitentanden verlaagd achteraan?
Over een paar jaar had ik een lijst liggen voor kever dus mss is dit er ook voor bussen? Wink
Thx alvast!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Tha_advocate



Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 28-12-2009
Berichten: 224

BerichtGeplaatst: Ma Jun 05, 2017 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb mijn t2a vorige week 2 tanden verlaagd. en is ongeveer 12cm gezakt.

vooraan aangepaste draagarmen en spindels gestoken van volksproject en is ongeveer 15/16 cm gezakt in combinatie met andere banden.

als je uw bus 2 tanden verlaagd, slijp dan ineens uw veerplaten in. ik heb de fout gemaakt van het niet onmiddellijk te doen. dus kan ik binnekort nog eens herbeginnen. maar hé, zo blijven we bezig zeker? Very Happy

_________________
... I love the way old-schools sittin on pancakes ...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
oldrider
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 24-11-2009
Berichten: 453
Woonplaats: Overmere

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2017 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geen last van de bumstopsteunen dan?en al thx voor de info Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Tha_advocate



Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 28-12-2009
Berichten: 224

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2017 7:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

jawel, die raken af en toe iets. maar dat kun je wegschuren. ik heb de bumpstops ingekort en terug geplaatst. het is nog niet wat het moet zijn want klopt nog af en toe. maar dat word wel opgelost. en ahja, uw wiel vervangen is een pain in the ass.. geraakt er met moeite vantussen.. ge moet met een buis uw veerplaat naar beneden duwen voor u wiel er vantussen te krijgen. een extra paar handen komt hier wel van pas. moest je het geld er voor over hebben zou ik verstelbare veerplaten aanschaffen..
_________________
... I love the way old-schools sittin on pancakes ...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the dominator
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-1-2011
Berichten: 86
Woonplaats: Wolder-Maastricht

BerichtGeplaatst: Do Jun 08, 2017 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb zelf ook verstelbare veerplaten gemonteerd op mijn T2A, hiermee kan je tenminste nog wat regelen. ik heb ze nu zo ingesteld dat ik als bus opgekrikt is ik het wiel er net uitkrijg.


_________________
54er iceland green oval, genieten!
72er Notchback, genieten!
67er T2A candywaxred en chestnutbrown genieten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
MINI COOP
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 13-10-2009
Berichten: 392
Woonplaats: Ruddervoorde

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2017 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wil hier geen reclame maken, maar schade doen lijkt me nog slechter: ik verkoop DIY pakketten om zelf verlaagde veerplaten te maken. toch een stuk veiliger,gemakkelijker te verstellen + gemmakelijk om je band te vervangen dan bonk bonk metaal op metaal Confused Confused

staat hier als 'topzoekertje' bij de advertenties. is een compleet pakket van a tot z.

vinden de mods dit spam, dan mag dit gerust verwijderd worden.

_________________
CK slam shop: we blast it, cut it, weld it!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group