www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 4:57 pm
Factuur (verkoopsovereenkomst) div

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
robin meert



Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 29-4-2008
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Zo Jun 11, 2017 2:49 pm    Onderwerp: Factuur (verkoopsovereenkomst) div Reageer met quote

Ik heb mij vorige maand een ingevoerde t2a gekocht bij een particulier die deze ingevoerd en gekeurd (voor verkoop)heeft. Deze heeft mij een inschrijvingsformulier met vignet 705 gegeven (waar zijn naam opstond) bij keuring hebben ze tweede inschrijvingsbewijs meegegeven waar mijn naam moest opkomen. Alles binnengedaan bij verzekering (deze heeft op beide formuliers sticker geplakt en alles goed ingevuld) de verzekering heeft beide formuliers + originele amerikaanse title opgestuurd naar div. Nu heb ik vorige week mijn aanvraag volledig teruggekregen met als vermelding dat de factuur(verkoopsovereenkomst) tussen mij en degene van wie ik de bus gekocht heb moest toegevoegd worden. Is dit normaal dat ze deze nodig hebben bij div.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
KeverenCo



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 30-6-2011
Berichten: 338
Woonplaats: Serskamp

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2017 10:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad dat klopt, en normaal moet deze naar de div in brussel gestuurd worden. Dat is omdat er op de eerste papieren jouw naam niet vernoemd werd.
_________________
volg ons ook op facebook: http://www.facebook.com/KeverenCo

Verdeler van Caprotech RX5, RX7 & RX10
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
robin meert



Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 29-4-2008
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2017 3:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kben vandaag met verkoopsovereenkomst en volledige aanvraag naar de loketten geweest in brussel. En alles is in orde nu. Normaal morgen mijn platen. Bedankt voor de reactie
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2017 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor de informatie en de tips, karl Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group