www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Wo Apr 24, 2024 8:06 am
Mijn 1955 ovaaltje
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robin55Ovaal



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 30-11-2009
Berichten: 125
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2016 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ondertussen weer een tijdje geleden dat ik hier nog een update heb toegevoegd. Het is dan spijtig genoeg ook lang geleden dat ik nog wat aan mijn kever heb kunnen werken.

Maar ondertussen heb ik wel aan de motor gesleuteld:





En ik heb in mijn garage ook plaats gemaakt zodat de carrosserie er ook bij kan. Als mijn Passat erin past, dan moet de Ovaal zeker passen!


Ondertussen is de carrosserie ook verhuisd van bij mijn ouders naar mijn eigen garage. (Hier heb ik geen fotos van gemaakt) En ik heb me ook zelf een lasapparaat aangeschaft. Ik hoop zo dus wat meer tijd te kunnen vrijmaken om laswerken te doen en de motor af te werken

_________________
Ovaal onderdelen te koop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Robin55Ovaal



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 30-11-2009
Berichten: 125
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2016 12:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Foto van de carrosserie in mijn garage



Ik ben ondertussen ook begonnen met het repareren van de motorbeplating. Het leek me het best om mijn nieuwe lasapparaat uit te proberen op deze beplating in plaats van meteen aan de carrosserie te beginnen.





En zo ga ik dus beetje bij beetje vooruit. Ik zou er wat meer tijd voor willen vrijmaken maar mijn gezin blijft op de eerste plaats komen.

_________________
Ovaal onderdelen te koop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Robin55Ovaal



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 30-11-2009
Berichten: 125
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Sep 16, 2017 3:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Momenteel de motor terug aan het opbouwen, maar ik heb een lek aan mijn kleppendeksel. Nochtans zit er nieuwe kurk tussen... Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ik vermoed dat mijn kleppendeksels niet meer zo recht zijn als het zou moeten...

Jammer dat die photobucket niet meer mee werkt, anders zou ik nog wat fotos kunnen posten ook. Ik ga op zoek naar een alternatief

_________________
Ovaal onderdelen te koop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Robin55Ovaal



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 30-11-2009
Berichten: 125
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2017 7:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er wel hard over aan het nadenken om de kever weg te doen. Ik kan er niet de tijd in steken die ik zou willen en ik denk dat het dan beter is er een te kopen die rijklaar is waar ik sporadisch wat aan kan werken. Maar waarmee ik ook mee rond kan rijden en waarvan de kinderen van kunnen meegenieten.
_________________
Ovaal onderdelen te koop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2017 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Robin55Ovaal schreef:
Jammer dat die photobucket niet meer mee werkt, anders zou ik nog wat fotos kunnen posten ook. Ik ga op zoek naar een alternatief


https://imgur.com/

Wink En werkt een stuk vlotter dan photobucket.

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Robin55Ovaal



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 30-11-2009
Berichten: 125
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Za Sep 30, 2017 6:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de tip!
_________________
Ovaal onderdelen te koop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
raey
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 13-10-2006
Berichten: 3309
Woonplaats: stabroek

BerichtGeplaatst: Ma Dec 25, 2017 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog updates ?? pic's Wink
_________________
vw aircooled lover till the end !!!!!!

ovaal 56 ragtop

1300kever '73

apal auki
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Robin55Ovaal



Leeftijd: 40
Geregistreerd op: 30-11-2009
Berichten: 125
Woonplaats: Neerpelt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 29, 2017 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De laatste update is dat het project verkocht is... (Met veel pijn in het hart)

Ik kon er niet de tijd in steken die nodig was en wil nu met de kindjes kunnen rondrijden. En niet pas wanneer deze klaar zou zijn, want tegen dan hebben de kindjes zelf al kindjes...

Dus dit project is afgesloten... Motor en chassis staan nog te koop

_________________
Ovaal onderdelen te koop
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group