www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 5:32 pm
USA Kever inschrijven

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
B_Bart
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 8-11-2010
Berichten: 124
Woonplaats: Westmalle

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2018 6:28 pm    Onderwerp: USA Kever inschrijven Reageer met quote

Kan iemand mij hiermee helpen aub? Ik weet het allemaal niet meer. Je vindt op het internet 1001 regels, adviezen, ... maar vele ervan spreken elkaar tegen. Graag dus even duidelijke en correcte informatie.

Mijn Kever is van 1978 en is ingevoerd vanuit Amerika. Papieren die ik heb: aankoopfactuur van in Amerika (met vermelding Lienholder), verkoopfactuur aan mij van een Belgische firma. Roze formulier met stempels van douane, waarmee ik naar de keuring kan.
Heb ook een officieel schrijven vanuit Amerika waarop staat dat ze toen nog geen titles hadden.

Nu wil ik mijn Kever gaan aanbieden bij de keuring, en nadien een nummerplaat gaan aanvragen. Dit alles als oldtimer!

Blijkbaar is de tijd voorbij dat de douane in de lokale DIV kantoren zat, en kan je enkel nog naar Brussel en dit op afspraak. Is dit de enige manier, of kan je ook je verzekering vragen een nummerplaat aan te vragen?

Als ik op de website van DIV kijk, staat er dat je het origineel buitenlands inschrijvingsbewijs ook moet hebben. Dit heb ik niet... is dat een probleem als je de wagen als oldtimer wil inschrijven? En zo ja... hoe kan dit opgelost worden?

Graag een volledig advies en volledige informatie aub.


Alvast eeuwige dank Smile


Groetjes,

Bart
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
henk
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 29-4-2004
Berichten: 511
Woonplaats: oostende

BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2018 8:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat dat van die titles alvast niet klopt dat dit toen nog niet bestond.
Had je wel al op veel vroeger dan 1978 volgens mij.

Henk!!!

_________________
the older i get the faster i was!!!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
B_Bart
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 8-11-2010
Berichten: 124
Woonplaats: Westmalle

BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2018 11:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

henk schreef:
Denk dat dat van die titles alvast niet klopt dat dit toen nog niet bestond.
Had je wel al op veel vroeger dan 1978 volgens mij.

Henk!!!
Dacht dat ook... Maar als de Amerikaanse overheid dat zo op papier zet ...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2018 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Op je plaats zou ik eerst naar de GOCA bellen, of mailen, met als bijlage een scan van je documenten.
Ofwel zou ik naar een keuringstation gaan, en een RV vragen met de verantwoordelijke. Niet aan de eerste de beste controleur, hé!

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group