www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:34 pm
Wat heb jij vandaag aan je kever gedaan?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2019 8:00 pm    Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan je kever gedaan? Reageer met quote

Voor de leute,en wat leven op dit forum kan je hier even posten wat je deed vandaag , al was het maar een goeie poetsbeurt , een radio aangesloten of je hebt er een stuk ingelast Graag met fotos.


sticky?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2019 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb dus twee velgen geplaatst, khad na een lange werkdag geen zin meer in de andere twee.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
David
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 15-12-2003
Berichten: 684
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: Za Jan 26, 2019 8:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

mooie velgen! Welke banden heb jij voor en achter? Verlaagd?
_________________
1200L '77 dakotabeige
1200L '76 lofotengroen - verkocht -
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Za Jan 26, 2019 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

neen, niet verlaagd, wil ik niet , geeft alleen maar miserie. is een beetje zoals ik over tattoos denk, ik zie het graag bij een ander Smile
voorraan 185/55/15 achter 185/60/15
maar ik ga naar 185/65 gaan denk ik.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucas
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 100
Geregistreerd op: 27-12-2003
Berichten: 2359
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: Do Feb 07, 2019 10:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

trabbart schreef:
neen, niet verlaagd, wil ik niet , geeft alleen maar miserie. is een beetje zoals ik over tattoos denk, ik zie het graag bij een ander Smile
voorraan 185/55/15 achter 185/60/15
maar ik ga naar 185/65 gaan denk ik.


Let op voor de keuring. Zo een maat wordt niet aanvaard.

_________________
150.000 km met de kever!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 7:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

lucas schreef:
trabbart schreef:
neen, niet verlaagd, wil ik niet , geeft alleen maar miserie. is een beetje zoals ik over tattoos denk, ik zie het graag bij een ander Smile
voorraan 185/55/15 achter 185/60/15
maar ik ga naar 185/65 gaan denk ik.


Let op voor de keuring. Zo een maat wordt niet aanvaard.
Razz Razz
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2019 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

lucas schreef:
trabbart schreef:
neen, niet verlaagd, wil ik niet , geeft alleen maar miserie. is een beetje zoals ik over tattoos denk, ik zie het graag bij een ander Smile
voorraan 185/55/15 achter 185/60/15
maar ik ga naar 185/65 gaan denk ik.


Let op voor de keuring. Zo een maat wordt niet aanvaard.
Razz Razz

weet ik, kheb een originele set,
intussen staan ze er alle 4 op, heb ik vooraan lagere spindels en achteraan een setje spoorverbreders van 2 cm geplaatst. edn hogere banden van 65 achteraan om de kas te vullen
ik heb dus toch verlaagd vooraan , maar helemaal niet extreem en originele veerweg behouden.


zaterdag zal ik eens fotos maken nadat ik vooraan eerst men camber eens ga afregelen, zo goed en zo kwaad als ik dat zelf zal kunnen.
het resultaat staat me geweldig aan en ik kan nu probleemloos men garage in en uit zonder dat de uitlaat schraapt,
qua wegligging was het met de laagprofielbanden (55) wel strakker , en die velgen hadden ook meer offset. ik verwacht nu van de spoorverbreders ook iets meer sportief gevoel terug te winnen in de achterkant. (nog niet gereden ermee)tenslotte staat em 4 cm breder, uiteraard de 65 hoge achterbanden geven een minder strak baangedrag. maar vooral de hoogte vd band veranderd de eindoverbrenging en de wagen rijdt veel aangenamer , 1e 2e 3e en 4e lopen allemaal kets langer uit. schakelen is rustiger , optrekken ook . maar nog snel genoeg voor het verkeer te kunnen invoegen. met een 1200tje zou het denk ik allemaal wat te sloom worden
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2019 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag camber ongeveer goed gesteld , en testrit gemaakt, stuurgedrag en rechtuit is goed ,
geen probleem met vluchtheuvels en op en af rijden met de verlaagde spindels..
van het voetpad afkomen uit men garage ook geen probleem, enkel indien te snel dan botst het sleepoog eens op de grond. baanligging heel goed . eindelijk is em technisch klaar, nu nog wat interieur veranderingen , op tgemakske ....







Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
trabbart
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 19-11-2018
Berichten: 93
Woonplaats: Lede

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2019 1:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag de koffer achter de bank van een 4cm dikke geluidsisolatie mouse voorzien, zijkanten achterkant en bodem, ook de batterijruimte onder de zetel is geisoleert , dan een hoedenplank gemaakt met ovalen kicker speakers .
een enorme verbetering qua binnendringend motorgeluid , je kan nu weer normaal praten, en de speakers geven een veel diepere bass. gaan minder snel vervormen,
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2019 5:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb al 6 weken niks meer kunnen doen aan mijn VW's door operatie aan beide polsen.
Ik had gehoopt op een strenge winter met lange vorstperiode zodat het niet erg was dat ik immobiel ben.
Maar nu met dit goed weer, frustreert het enorm dat ik niks kan doen.
Hopelijk binnen 2 à 3 weken voldoende hersteld om de garagedeuren terug open te zwieren

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group