www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:40 pm
Combikombi.com

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stevebus
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 22-12-2007
Berichten: 316
Woonplaats: Sint-Gillis-waas

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 9:24 am    Onderwerp: Combikombi.com Reageer met quote

Oproep,
Zijn hier mensen die ervaring hebben met combikombi.com?
Zij importeren bussen vanuit Brazilië naar België, deze bussen staan nog in Brazil en moeten nog ingevoerd worden. Geld moet eerst worden overgemaakt en dan transporteren ze de bus naar België.(dit zijn niet dezelfde mensen als combi brazil)

Alle antwoorden zijn welkom
Grtz.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
longbeach



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 28-2-2004
Berichten: 112
Woonplaats: land van oilstj

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 2:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn dat niet dezelfde mannen als de Kombiking of zoiets?
persoonlijk zou ik nooit een pak geld overmaken naar iemand die ik nog nooit ontmoet heb, laat staan naar iemand die je van haar of pluimen kent Rolling Eyes
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
stevebus
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 22-12-2007
Berichten: 316
Woonplaats: Sint-Gillis-waas

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 3:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@longbeach
Klopt iderdaad zomaar geld over maken is zeker geen optie, vandaar de vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met de firma.
Ik begrijp natuurlijk ook dat ze geen bus opsturen zonder zij hun centen hebben, is een beetje dubbel.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
stevebus
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 50
Geregistreerd op: 22-12-2007
Berichten: 316
Woonplaats: Sint-Gillis-waas

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 3:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf hou ik van een Duitse bus maar is voor een vriend van mij die veel interesse heeft in Braziliaanse bussen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
longbeach



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 28-2-2004
Berichten: 112
Woonplaats: land van oilstj

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de indruk dat er daar in Brazilië veel vissers rond de vijver zitten. Van de Kombikings heb ik wel al positief nieuws opgevangen, deze mannen stonden vorige maand in Antwerpen op een of ander indoor meeting. Misschien kan je maat hier eens contact mee opnemen.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group