www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 3:45 pm
72' Super Beetle 1303

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
seppethehero
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 23
Geregistreerd op: 4-8-2019
Berichten: 5
Woonplaats: harelbeke

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2019 12:11 pm    Onderwerp: 72' Super Beetle 1303 Reageer met quote

Ik ben Seppe, 18 jaar en heb laatst mijn eigen kevertje gekregen, het is een 1303 Super Beetle uit 1972.
Hij heeft meer dan 25 jaar stilgestaan in een toonzaal waar hij achter glas stond. Er is nergens een roestig plekje te bekennen en
de bodemplaten zien er nog splinternieuw uit! Alles is nog origineel behalve de kleur, maar die wil ik later wel aanpassen.

Hieronder wat foto's van de aankomst:




- Vervangen van de ventilatieroostertjes naast de achterruit:
De ventilatieroostertjes waren erg verweerd dus heb ik ze vervangen.




- Speakers installeren op de hoedenplank:
Voor mijn project wou ik een hoedenplank met speakers die je nog steeds naar beneden kan plooien om wat dingetjes op te bergen achter de achterzetel. Ik heb alles precies afgemeten en het eindresultaat mag er zijn!




- Banden vervangen en velgen opschonen:
De banden waren erg verweerd dus heb ik nieuwe aangekocht. De velgen zijn nog origineel, maar deze heb ik gezandstraald en daarna een mat zwart kleurtje gegeven. Als laatste heb ik nog whitewalls toegevoegd.




- Nieuwe foto's:




To-do list:
- Nieuw kleurtje
- Claxon
Ik houd jullie up-to-date!


Laatst aangepast door seppethehero op Do Okt 17, 2019 7:31 pm, in totaal 26 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2019 6:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Top en eindelijk hier nog eens een 1303 !
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2019 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

alé dirk Laughing een 1303 Twisted Evil
veel plezier met je kever Seppe,
elk kever model heeft redenen genoeg om te mogen rond rijden, zelfs een 1302 Rolling Eyes karl Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group