www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 6:06 pm
mijn T2B na 2jaar terug boven gehaald

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Timmyds
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 41
Geregistreerd op: 26-6-2017
Berichten: 5
Woonplaats: Kapellen

BerichtGeplaatst: Di Sep 24, 2019 6:06 pm    Onderwerp: mijn T2B na 2jaar terug boven gehaald Reageer met quote

Beste

ik heb mijn bus terug boven gehaald na 2jaar weggeweest Very Happy Very Happy Very Happy .we hadden nog wat verbouwingen aan huis en het plannen van het bouwen van een garage ze beginnen in april 2020 met de bouw. Ik ga de bus eerst even terug in elkaar steken voor ik aan de grote restauratie ga beginnen. de vorige eigenaar had de bus al een deel afgebroken binnenin en aan de verwarmingsdelen nu heb ik nog een hendel die ik maar niet kan vinden waarvoor het dient hierbij een paar foto's

MVG TIMMyds

_________________
Vw T2b en luchtgekoeld
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Wo Sep 25, 2019 4:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens handleiding van t2a , bediening warmeluchtuitstroom opening voor de middenbank .
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group