www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:10 pm
Keuring kever 69

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stef2001
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 22
Geregistreerd op: 7-7-2019
Berichten: 17
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Ma Dec 23, 2019 6:40 pm    Onderwerp: Keuring kever 69 Reageer met quote

Mijn kever is sinds augustus 2019 gekeurd en ingeschreven op mijn keuringsbewijs staat gekeurd tot 08/2024 , vandaag in de brievenbus een uitnodiging om mijn kever te laten keuren begrijpen wie begrijpen kan .
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Wo Dec 25, 2019 8:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik veronderstel dat het pas invoegen gaat vanaf 2020, als je dan terug naar de keurig gaat in 2020 zal die wel voor 5 jaar keuring vrij zijn,
ik moet in principe in april 2020 gaan daar het dan pas invoege gaat voor mijn kever,
karl,
fijne feestdagen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Stef2001
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 22
Geregistreerd op: 7-7-2019
Berichten: 17
Woonplaats: Duffel

BerichtGeplaatst: Do Dec 26, 2019 10:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb gebeld en was blijkbaar een vergissing toch bedankt.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
kever3
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 1-4-2004
Berichten: 1216
Woonplaats: Berchem

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 8:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Rolling Eyes Wink dat is goed nieuws, moesten ze meer doen, om hun vergissingen toe te geven Twisted Evil ,
karl
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group