www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 12:50 pm
Schuifdak

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
CARPO




Geregistreerd op: 7-9-2007
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2018 11:51 am    Onderwerp: Schuifdak Reageer met quote

Waar loopt het afvoerwater van het dak ( achterkant ) uit de wagen ?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2018 5:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dacht langs de achterkant van de wagen. Zit ook met schuifdak en dacht dat de afvoerbuisjes weg gestoken zitten langs de achterpanelen.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
CARPO




Geregistreerd op: 7-9-2007
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2018 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd ze zitten achter de achterpanelen en het water loopt via een kleine opening onderaan naar buiten.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
CARPO




Geregistreerd op: 7-9-2007
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2020 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er loopt water via het schuifdak binnen,( bij regen dek ik het schuifdak volledig af en komt er geen water binnen), op zicht kan ik niet zien hoe en waar het water binnenkomt achter de passagierszetel.
Hoe maak ik het dak volledig dicht , zodat het niet meer kan geopend worden ?
Carpo.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2020 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als er water via uw schuifdak binnen loopt is teken dat uw dichtingen verstorven zijn. Zou zeer veel zonde zijn om dit dicht te maken, gezien een origineel schuifdak zeldzaam is en niet vaak tegen komt. Uw dichtingen vervangen en alles kan je vinden via YouTube. Is een helse karwei om dit los te maken en er uit te halen vind ik bij het zien van de filmkes die je vind op YouTube. Ik zou dit toch eerst eens bekijken hoe de staat is van uw dichtingen en indien best alles vervangen en dan zien of er nog water binnenkomt. Mijn vorige 65 kever was ook schuifdak en hadden dit gewoon dichtgeplakt met tape! Reden weet ik niet want ik heb het terug werkend gekregen en nu met de 66 kever met stalen schuifdak is alles vervangen geweest en sluit goed en ik wil geen andere kever meer dan met schuifdak.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
CARPO




Geregistreerd op: 7-9-2007
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: Zo Apr 26, 2020 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Keverke 68
Water loopt goed weg uit het afvoerbuisje achteraan ( getest). Dichtingen zijn vervangen. Nu wachten op regen voor zekerheid dat water niet van het dak komt.
Nu ander probleem ;

Bij het opendraaien van het schuifdak draaide de hendel " door ( ratel ) " Het was nog mogelijk om het verder open te draaien en terug dicht maar nu wanneer het op
2 cm van volledig dicht is kan het niet meer verder gedraaid worden. Het is een kwestie van het regelen van de kabels . Hoe regelt men die ?
Carpo.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group