www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 10:06 am
Mag een slotje op deze, ik maak een nieuwe projectpagina aan
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yannvanh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 395
Woonplaats: Bilzen, Limburg

BerichtGeplaatst: Wo Sep 04, 2019 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Ford is ondertussen weg Very Happy Very Happy Very Happy

Heb wijselijk besloten de bus niet te verkopen maar een beetje te 'upgraden'

Meer info volgt snel!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Yannvanh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 395
Woonplaats: Bilzen, Limburg

BerichtGeplaatst: Wo Sep 18, 2019 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Na een hele tijd rondgereden te hebben met de bus begon hij toch een beetje olie te lekken.. opzich niks ergs maar het is ook geen week werk om de motor eruit te halen en deze eens te inspecteren!



Het lek kwam van de stoterstangpijpjes dus ik dacht: laat ik de kop dan loshalen en inspecteren..

Dit was dus het resultaat:










Ook had ik wat axiale speling etc dus een volledige revisie was de enige goede optie!
Blok is gerestaureerd bij Robert van Route53!

Het is een 1641 geworden met w100 nokkenas en Empi gt koppen:





Ook heb ik dus een setje smoothies op de kop getikt, laten zandstralen en gelakt.

Hier komen 175/65 R15 bandjes om om nog wat platter te gaan! Ik weet dat de remmen hierdoor weinig koeling krijgen maar met deze velgen rijd ik niet de autosnelweg op of de bergen in!



Ik heb ondertussen een nieuwe oliekoeler, benzinepomp en stroomverdeler besteld, als deze binnen zijn kan ik verder met de motoropbouw!

In tussentijd kan ik de gaten beginnen dichtlassen die de vorige eigenaar heeft uitgeslepen..





Interieur is er ook volledig uit, dit wordt volledig opnieuw gebouwd maar dat is pas voor als de bus mechanisch terug 100% is!

Updates volgen!


Laatst aangepast door Yannvanh op Ma Feb 03, 2020 3:47 am, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Yannvanh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 395
Woonplaats: Bilzen, Limburg

BerichtGeplaatst: Do Jan 30, 2020 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Morgen zouden mijn onderdelen aankomen!

Laatst aangepast door Yannvanh op Ma Feb 03, 2020 3:49 am, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Silver RS
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 10
Geregistreerd op: 25-3-2004
Berichten: 10175
Woonplaats: Reet

BerichtGeplaatst: Do Jan 30, 2020 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als je met standaard carbu blijft rijden,zou ik bij standaard nokkenas gebleven zijn..
_________________
De slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs reeds lang vergeten is! Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Yannvanh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 395
Woonplaats: Bilzen, Limburg

BerichtGeplaatst: Ma Feb 03, 2020 3:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Silver RS schreef:
als je met standaard carbu blijft rijden,zou ik bij standaard nokkenas gebleven zijn..


Gaat ook niet bij standaard blijven denk ik.. dubbele carbs hadden altijd al mijn interesse Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Yannvanh
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 395
Woonplaats: Bilzen, Limburg

BerichtGeplaatst: Di Feb 11, 2020 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd old brumax,

Vandaag even weer aan de bus gewerkt, heb nu zo goed als de hele 'kofferruimte' dicht..





Het ziet er misschien nog niet uit maar met een laagje plamuur oid en gespoten zal het een heel verschil zijn!
Deze week ook nog het inspectiegat voor de benzinetankvlotter netjes afwerken (uiteraard niet toelassen).

Ook zijn de bandjes besteld die rond mijn 15 inch smoothies gaan!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2020 6:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Liggen uw bandjes er al op? En zit die motor al op zijn plaats?? Very Happy
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
Pagina 20 van 20

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group