www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 3:09 pm
Feedback over mogelijke aankoop eerste kever

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jojopancho
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 24-6-2020
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 12:41 pm    Onderwerp: Feedback over mogelijke aankoop eerste kever Reageer met quote

Beste mede aircooled fanaten . Na vele jaren toch besloten om zelf een vw kever te kopen . Mijn oog is gevallen op deze kever een 1200 uit 1968.
Een 10 jaar geleden zou deze gerestaureerd zijn geweest . De kever is toen in de originele kleur gespoten met de originele kleur van bekleding. Nieuwe sloten , nieuwe raam + deur Rubbers , nieuwe vering , nieuwe brandstofpomp , nieuwe koplampen. Het enigste minpunt zijn de deuren die wat schade aan de onderkant hebben . Zou dit een groot probleem kunnen zijn ? Op de keuringskaart staat als opmerking motor zweet . Hierbij een walk around filmpje van de kever en een filmpje van de motor . Graag had ik wat feedback van de kenners hier wat ze ervan vinden en hoe de motor klinkt . In de link staan alle foto’s en filmpje.

https://drive.google.com/drive/folders/1OtGfVg5mEUbCrMat0xp516OQZx2PYeMH
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er proper uit... Draait wat hoog in toeren maar stabiel als je het mij vraagt. Deuren zijn meestal een probleem. Water loopt tussen de rubbers en komt in de onderkant te staan. Plaatmateriaal voor herstel is te verkrijgen indien het te erg wordt. Is geen grote ramp! chassis is het belangrijkste. Tegen de correcte prijs is het zeker een mooike heb hem ook zien passeren. Gr
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 103
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2020 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er goed uit, heb hem al op enkele meetings gezien denk ik
Zelfde opmerking als Davy, draait vrij hoog in toeren, daardoor voor mij niet zo gemakkelijk te beoordelen of hij mooi op 4 pootjes draait ...
Misschien stond hij nog koud en de choke nog op ?
en motor zweet : dat doen ze allemaal wel een beetje zeker ? Meestal wat verlies aan de carterstop of aan de stoterstangpijpjes
Als je hem zou kopen zou ik wel zo vlug mogelijk dat benzinefiltertje uit de motorruimte verwijderen. Dit staat op de ideale plaats om bij lekkage brand te veroorzaken.

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Polleke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 103
Geregistreerd op: 27-5-2009
Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2020 5:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hierbij link naar een filmpke van mijn motor bij +- 850 tr/min

https://drive.google.com/file/d/1ThuF9_HQqgpMSEb7kkTR6s7kOXvch-Q8/view?usp=sharing

_________________
Er läuft, und läuft, und läuft...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Vr Jul 24, 2020 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangekocht?
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group