www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Apr 19, 2024 8:43 am
plaatwerk onderkant middentunnel
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Danny1971



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 17-10-2005
Berichten: 17
Woonplaats: Nieuwkerken

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2020 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had de verkoper gevraagd of hij een plaat kon leveren met nog wat meer 'ijzer rond de bovenkant' zodat ik niks moest aanlassen. Maar dat was niet mogelijk. Dus moet ik er zelf aan breien.

Laatst aangepast door Danny1971 op Wo Aug 26, 2020 12:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jimmpy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 14-8-2010
Berichten: 462
Woonplaats: bissegem

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2020 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

hey danny en is het dan nog breed genoeg dit stuk , ik heb net een mail terug gekregen dat het alleen dit model is te krijgen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Danny1971



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 17-10-2005
Berichten: 17
Woonplaats: Nieuwkerken

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2020 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben zinnens de zijkanten (platte kant) weg te slijpen vanaf waar het naar boven gaat . Het binnenste stuk dan naar boven plooien, kloppen persen of slaan. En 2 nieuwe zijkanten maken en aanlassen. Heeft iemand miss een ander idee?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Danny1971



Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 17-10-2005
Berichten: 17
Woonplaats: Nieuwkerken

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2020 12:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

voor de onnozelheid het oude stuk gewogen en het nieuwe stuk en nieuwe stuk is duidelijk zwaarder. dus dat is al positief. oud stuk miss dunner materiaal, al wat weggeroest, ....
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
jimmpy
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 14-8-2010
Berichten: 462
Woonplaats: bissegem

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2020 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb een stukje laten maken en een beetje moeten aanpassen maar is gelukt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group