www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 9:50 am
Full Body off restoration 1300 '75
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ab
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 575
Woonplaats: aan de donk

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2016 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

proper geworden ze Wink
_________________
Lichten afstellen?
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2017 3:38 pm    Onderwerp: verandering project Reageer met quote

zo de kever is zo goed als klaar, hij rijdt ik heb er plezier mee en met de tijd komen er nog enkele aanpassing (interieur, nieuwe motor nieuwe versnellingsbak nieuwe vooras).

nu hebben we ons een nieuw projectje aangekocht en kunnen we daar aan beginnen, het betreft een vw T1 van '63. de plannen volledig restaureren. ik weet het is spijtig maar de platina gaat eraf, het is ook niet technisch mogelijk om deze te houden aangezien de zijkanten vervangen dienen te worden. en terug in de originele witte kleur en daarna te wrappen om het wa specialer te maken

nu had ik eigenlijk eens een vraag of iemand misschien weet wat zo een bus weegt, leeg en gestript. ik was aan het denken om mij een kantelbrug aan te schaffen als dit meevalt van aankoop

alvast bedankt voor de reactie en hierbij nog enkele foto's







Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Babo002
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 19-1-2015
Berichten: 45
Woonplaats: Essen

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 3:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo ik ben bezig met een nieuw motorke (occ) 1600, de persoon dat de in orde aan het zetten is. vertelde me dat de koeling te weinig gaat zijn met de dicht klep, is er een manier dat ik extra koeling kan veroorzaken zonder een andere klep er op te zetten? ik vind de strakke klep veel schoner passen dan 1 met koelribben. hopelijk kunnen jullie helpen.

de bus zijn we een beetje stil gevallen na de demontage omwille van verbouwingen die we eerst willen afgewerkt hebben.

ik zal ook nog wel eens kijken of ik wat foto's vind
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 92
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 26
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 1:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey baboo,
net u complete verhaal gelezen en moet zeggen dat je mooi werk levert !
wat ik mij eigenlijk af vraag, hebben jullie de lotto gewonnen ?
ik ben bezig met een kever van 1971 ( 1302 ) en ik heb de bodem opgelast en alle wiellagers vervangen plus de remmen en leidingen ...
ik ben zelf aan het schilderen gegaan van de bodem om kosten te besparen van de carrosserie, jij hebt geluk dat je er werkt.
bij mij kost het nu al 1800 euro ! zonder speciale onderdelen zoals schijfremmen. ook hoor ik niemand hier klagen over de stukken van de carrosserie ? ik bestel ook bij BBT maar ze passen nooit ! ieder stuk moet aangepast worden, wat volgens BBT normaal is. mijn dorpels zijn te kort ? beter de dorpels los bestellen dan compleet zeggen ze me ?
mooie wagen gebouwd en dan verkopen en een T1 kopen ! ik ben jaloers op jou man !!! ik ben 59 jaar en heb tijd maar helaas na 36 jaar vrachtwagen rijden ben ik nu invalide en die uitkering is iets anders. veel succes en proficiat met u huwelijk. groeten oud beestje.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group