www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 3:37 pm
Te koop: Type 3 - Type 4: VW Fastback TLE automaat 1970

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Advertentie feedback Delen:
VW Fastback TLE automaat 1970
 
www.flat4free.com Advertenties -> 1. Te koop -> 04. Type 3 - Type 4
Fotos
 
 
Advertentie details
Advertentie Edit ad Fotos bjivoegen of verwijderen Delete ad
Categorie 1. Te koop
Subcategorie 04. Type 3 - Type 4
Titel VW Fastback TLE automaat 1970
Omschrijving Aircooled Classics is een éénmanszaak uitgegroeid uit mijn persoonlijke interesse voor VW's . Vanuit dit oogpunt , zodat ik mijn beperkte tijd zo nuttig mogelijk kan invullen vraag ik STEEDS zeker het eerste contact ENKEL per telefoon !!
ik dank u voor uw begrip !

UITZONDERLIJK aangeboden :
Uit persoonlijke collectie , na 33 jaar stalling en van tweede eigenaar !
Type 3 Fastback TLE automaat in Cobalt bleu "super luxe , injectie , van tweede eigenaar , 33 jaar in stalling en SLECHTS 41.000 KM op de teller! Belgische auto MET AANKOOPFACTUUR ! Voor in stalling te gaan werden de voorspatborden gedemonteerd en een achterscherm omdat de voorste roest vertoonde , daarna is de auto weggezet .
Echter , kijk is ( sorry voor de slechte foto's , ze zijn 'savonds gemaakt ) naar de glans van de lak na al die jaren stalling !!
Achterspatbord en twee harde voorschermen in originele lak ( van CA auto ) zijn inbegrepen .
ZEER proper interieur , motor dient uiteraard terug opgestart .
Dit is een super uitzonderlijk aanbieding en zeer tegen mijn zin , maar ik moet me realiseren dat ik geen 20 auto's kan bijhouden en rijden , vandaar mag deze weg , maar enkel naar de juiste persoon die hem ook in ere wil houden zoals ikzelf al dioe jaren plannde te doen .
Origineel aankoopfactuur samen met inschrijvingsbewijs aanwezig .

Update 05/04-2021
batterij aangesloten , na het kontakt aan te zetten , pomprelais ging in en de benzinepomp draait , na snel de motor te hebben bekeken , platinnekes proper gemaakt en afgesteld , remreiniger in inlaatcollector gespoten , en motor draaide van eerste poging , drie tal keer ingespoten en gestart , motor sloeg steeds direct aan , van een poging heb ik een korte video , bij interesse kan ik die doorsturen .
Ik ben zeker dat na het reinigen van de tank en vervangen van de benzinekleidingen de motor gaat draaien , ;-)

Graag ENKEL ERNSTIGE reactie ENKEL via 03/2381991 AUB , Emails , sms , biedingen of ander gedoe worden als niet ernstig aanzien en krijgen geen antwoordt . Indien de advertentie hier nog zichtbaar is wil dit zeggen dat het aangebodene NOG TE KOOP IS , indien het verkocht is wordt dit hier vermeld of de advertentie direct verwijdert
Prijs 7950
Contact Info  
Telefoon 032381991
Gemeente Zandhoven
Verkoper contacteren aircc
Ads verkoper Ads
Feedback Feedback
Advertentie info  
Creatie Ma Nov 30, 2020 1:36 am
Laatste wijziging Ma Feb 14, 2022 4:23 pm
Gezien 1628
 


Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aircc



Leeftijd: 98
Geregistreerd op: 12-10-2005
Berichten: 153
Woonplaats: Pulle - Zandhoven

BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2020 1:36 am    Onderwerp: Te koop: Type 3 - Type 4: VW Fastback TLE automaat 1970 Reageer met quote

Stel hier je vragen ...
_________________
"Anyone can try to restore a car back to its original condition , but a car can only be original once "


www.aircooledclassics.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2020 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Schoon kleurke en faire prijs deze zal niet lang te koop staan.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
aircc



Leeftijd: 98
Geregistreerd op: 12-10-2005
Berichten: 153
Woonplaats: Pulle - Zandhoven

BerichtGeplaatst: Di Dec 01, 2020 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

keverke68 schreef:
Schoon kleurke en faire prijs deze zal niet lang te koop staan.
Dank U
_________________
"Anyone can try to restore a car back to its original condition , but a car can only be original once "


www.aircooledclassics.be
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Advertentie feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group