www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 8:21 pm
stel jezelf voor...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tijs
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 23
Geregistreerd op: 13-11-2016
Berichten: 1
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Schellebelle

BerichtGeplaatst: Ma Nov 14, 2016 9:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier (account gisteravond gemaakt) en wil mezelf graag ff voorstellen.
Mijn naam is Tijs en ik woon in Oost-Vlaanderen, in Schellebelle meerbepaald. (het kleine dorpje waar jaarlijks een meeting doorgaat op het dorpsplein)
Omdat ik jaarlijks naar deze meeting ga -eerst uit nieuwsgierigheid voor oldtimers en daarna voor de kevers specifiek- is mijn liefde voor oude auto's, oude motoren en auto's in het algemeen alleen nog maar gegroeid.
Ik ben trouwens 16 jaar jong en ben zeker dat mijn eerste wagen een kever zal zijn!
Op vlak van kevers verkies ik de jaren '60 modellen en vind ik stock 'Seeblau' zeer mooi staan.
Groetjes en tot in den draai!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lucvdbossche



Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 5-4-2010
Berichten: 236
Woonplaats: Erembodegem

BerichtGeplaatst: Di Nov 15, 2016 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk om te horen dat u door de meeting op het dorpsplein de passie voor kevers heeft .
Vele jaren terug naar de oude meeting serskamp schellebelle gegaan en daar de passie voor kevers opgedaan .
Ontdek het mooie dat een keverhobby bezit , sleutelen aan de kever ,meetings bezoeken ,
kevervrienden ....
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Risa
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 16-11-2016
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2016 10:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
ik ben An. Ik ben 42 jaar. Ik ben geboren in Antwerpen maar woon in de Ardennen. Ik ben al heel lang zot van T2 vans en ben dus nu aan mijn droom begonnen om er eentje te restaureren. Iets wat niet simpel zal zijn want ik ben een totale auto - beginner

Mijn kop en mijn project

_________________
"Raise your glass if you are wrong in all the right ways"
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
thegreybomber
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 32
Geregistreerd op: 11-12-2016
Berichten: 2
Woonplaats: zelzate

BerichtGeplaatst: Vr Dec 23, 2016 12:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

nieuw hier op het forum.
bij deze zullen jullie mij in 2017 met mijn eigen kever zien genaamd the grey bomber.
ik ben nico 25jaar. en sinds mijn 11jaar sleutel ik al aan de luchtgekoelde vw's[img]file:///C:/Users/gebruiker/Pictures/nico%20vw%20kever/12728772_1549685322027269_7853042068973180464_n.jpg[/img]

_________________
bugs don't leak oil they just sweath power
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Pkc
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 28-1-2018
Berichten: 40
Woonplaats: Voeren (B)

BerichtGeplaatst: Zo Jan 28, 2018 7:47 pm    Onderwerp: Voorstellen Reageer met quote

Hallo,

Ik ben Paul,

Ik woon in Voeren, en heb mijn kever al 15 jaar,
Een 8 jaar geleden uit elkaar gehaald en nu weer bijna klaar.
Ik ben op andere forums al eens geweest maar deze nu gezien en ben benieuwt met dit forum, ik hoop hier veel te mogen leren.

Groeten Paul
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Eddo
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 49
Geregistreerd op: 8-8-2008
Berichten: 704
Woonplaats: Zonhoven

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2018 10:24 am    Onderwerp: Re: Voorstellen Reageer met quote

Pkc schreef:
Hallo,

Ik ben Paul,

Ik woon in Voeren, en heb mijn kever al 15 jaar,
Een 8 jaar geleden uit elkaar gehaald en nu weer bijna klaar.
Ik ben op andere forums al eens geweest maar deze nu gezien en ben benieuwt met dit forum, ik hoop hier veel te mogen leren.

Groeten Paul


Welkom Paul, en wij houden van foto's!

_________________
'72 1300AR spaarkever
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 92
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 26
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Do Sep 10, 2020 12:23 pm    Onderwerp: nieuw op het forum als oud beestje Reageer met quote

hey ik ben Michel uit Wommelgem bij Antwerpen en al jaren zot van de kever.
nu pas op mijn 59 jaar één geruild voor mijn scooter ! gek maar moet ook kunnen. nu heb ik boddy off gedaan en de bodem compleet vernieuwd, alles van remmen, lagers, leidingen, kabels, gaten in de plaat, vering voor en achter zelf de torsie stangen zijn er uit geweest. sorry gaat over een 1302 van 1971.
nu de carrosserie is op verschillende plaatsen rot maar alles is te verkrijgen ! tot je begint, bij mij past geen enkel inpas stuk ? kokerbalk is te kort of de gaten komen niet uit ? volgens BBT zijn er 3 leveranciers die geen geweldige stukken leveren ! om een koker te vervangen moet je het bovenste deel kopen en het onderste apart en zo zou het mooi moeten passen ? ik kocht alles al klaar maar de gaten onderaan komen niet uit als je vooraan juist zit ?
volgens BBT moet ik veel geduld hebben en beginnen met alles vast te schroeven en te monteren om te zien of alles recht is. dan terug demonteren en stuk voor stuk lassen. jaren een droom en nu nachtmerries !
ik hoop hier veel te leren Smile [img][/img]
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
qball71
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 27-10-2020
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
Ik ben Steven, 49 jaar en kom uit Peer.
Zopas een kever 1303 uit 74 aangeschaft.
Nu hier wat gaan lezen en info opdoen.
En waarschijnlijk veel vragen stellen Very Happy
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
BillBurr1970
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 5-1-2021
Berichten: 19
Woonplaats: brasschaat

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 2:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo iedereen ,
Ik ben Christian,50 jaar en woon in het noorden van Antwerpen.
30 jaar geleden een Karmann Ghia gekocht . Een 2 jaar mee gereden tot hier en daar "probleempjes" tevoorschijn kwamen en ik genoodzaakt was de auto op stal te zetten tot er betere tijden zouden komen om de auto nieuw leven in te blazen.
Die tijd is er ondertussen gekomen en ben ik fier te mogen zeggen dat er na 1.5 jaar al serieuze vooruitgang is geboekt .
Wat ook wou zeggen dat alle "probleempjes " tevoorschijn kwamen .
De auto heeft voor ik hem aangekocht had serieuze deuken opgelopen en die "vakkundig"(voor een leek als ik toen) verborgen werden.
Heb de fotokes ondertussen wat verzameld om jullie een idee te geven
mvg

https://www.flickr.com/photos/191637682@N05/albums/72157717739457377
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Za Jan 09, 2021 6:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi werk
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81
Pagina 81 van 81

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group