www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:30 pm
oude te koop spullen verwijderen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 92
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 26
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 3:49 pm    Onderwerp: oude te koop spullen verwijderen Reageer met quote

hey ik kijk geregeld of er niks te koop staat ( niet nieuw ) de eerste pagina is nog oké ! maar als ik dan kijk naar de datum dat het geplaatst is.
kan dit niet verwijderd worden na een maand of zo ? ik hoop soms op iets te kunnen kopen waar de verkoper niet op antwoord of het is al jaren verkocht.
al twee keer voor gehad en nu kijk ik veel minder eens voorbij blz 2.
oké jullie kunnen niet weten of het al verkocht is maar het jaren laten staan zonder dat er nog iemand naar kijkt is ook enkel net of er is zeer veel in aanbod , helaas kom je van een kale reis terug.
iets te koop aan bieden en na een maand wordt het verwijderd of je moet het verlengen ?
ik belde gisteren nog voor velgen en die man kwam uit de lucht gevallen en was duidelijk niet bewust dat het er nog op stond ! jaren geleden al verkocht, hij keek zelfs niet meer op de site.
ja jullie zien maar wat je er mee doet, ik kijk dan wel elders.
groeten

_________________
alles pakken voor ze ons pakken !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 17, 2021 11:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vind ik ook met personen die al lang niet meer actief zijn op F4F.
Sommige personen die 'vandaag jarig' zijn, zijn al vanaf 2005 niet actief geweest op de site. Weg ermee !

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VandenAbeele Andries
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 14-12-2003
Berichten: 1269
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2022 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Moet er nu wel aan toevoegen dat ik ff geleden een "batje" gedaan heb met de zoekfunctie toen die nog 10.000den paginas lang was.
Ik was op zoek naar een stuur voor mijn brilkever en herinnerde mij een adv van een Antwerpenaar die zo een VDM stuur verkocht. Adv gevonden en die mens gecontacteerd. Laatst online geweest 2013 ofzo. Reactie gehad en erom geweest. Die mens was content dat het eindelijk weg was en ik content om nog zo een stuur te vinden.

Moet wel toegeven dat er wel sommige gebruikers die al 10+ jaar niet meer online geweest zijn een mail in de bus mogen krijgen en indien geen reactie, verwijdering. Moet maar eens in de garage snuffelen. Veel dode profielen

_________________

Do what makes you happy. Not the next guy.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2022 10:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje opschonen kan echt geen kwaad zoals ik ook al aangaf.
Zijn er meer niet actief dan wel op het forum.

_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group