www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 10:23 am
Body Off Karmann Ghia 71 cabrio
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2021 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb al van verschillende gehoord dat Karman Ghia's geen sinecure zijn in verband met roest en toegankelijkheid van deze plaatsen... Eens je begint met alles uit elkaar halen kom je veel tegen die de kosten doen oplopen! Daarom gaan de vw's ook woeker bedragen omdat er zoveel werk aan is... Shocked Mr. Green
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Checkerpig
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 51
Woonplaats: Merelbeke

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 10:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Christiaan,

Ik heb een model '70 Ghia met gelijk verhaal: heb hem zelf al ~30jaar en ben zelf ook in de 50 Smile Ook mijne (coupé) heeft restauratie nodig maar ik zie het niet (meer) zitten om er aan te beginnen...

Groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
BillBurr1970
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 5-1-2021
Berichten: 19
Woonplaats: brasschaat

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Checkerpig schreef:
Hallo Christiaan,

Ik heb een model '70 Ghia met gelijk verhaal: heb hem zelf al ~30jaar en ben zelf ook in de 50 Smile Ook mijne (coupé) heeft restauratie nodig maar ik zie het niet (meer) zitten om er aan te beginnen...

Groeten


Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de wagen in hele capabele handen is .
De eigenaar van de garage had voorgesteld om het kleine werk zelf(ik de onhandige dus) te doen omdat het anders onbetaalbaar werd . Ik doe wat aan zandstraling van onderdeeltjes(waar veel tijd in kruipt) . . We zijn er nu een jaartje of 2.5 mee bezig . Alles op zijn tijd en geen geforceer . Zo blijven de kosten toch een beetje binnen de perken.
Ik zou de moed nog niet opgeven (al weet ik niet in welke toestand je KG is natuurlijk. Winst maken zal niet simpel te zijn , Voor mij is mijn KG mijn appeltje voor de dorst als ik op pensioen ben . Met al de lage emitiezones enzo durf ik geen voorspelling te maken wat de waarde zal zijn of blijven .Maar ik weet wel dat wanneer het autootje af is er een heeele nieuwe wereld van city trips en nieuwe vrienden gaat aankomen en ik daar echt heel hard naar uitkijk om aan meetings enzo mee te doen .
Ik zou de moed nog niet opgeven Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group