www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:22 am
Advies rond restaureren van bodemplaat/dorpel Karmann Ghia..

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Checkerpig
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 51
Woonplaats: Merelbeke

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 11:11 am    Onderwerp: Advies rond restaureren van bodemplaat/dorpel Karmann Ghia.. Reageer met quote

Hallo, de vorige eigenaar heeft id jaren '90 de bodemplaat aan de binnendorpel laten vastlassen in mij Karmann Ghia. Met een plaat over de holte waar de vele bouten zitten die de carrosserie vasthouden... Ondertussen is daar alles kapotgeroest. Ik heb zelf ooit eens nieuwe bodemplaten in een kever gezet, maar die kon ik gemakkelijk van carrosserie en chasis scheiden, dus dat ging vlot. Nu is het dus een pak moeilijker... Heeft er iemand tips hoe ik het kan aanpakken? Fotos volgen...



EDIT:

Voila.

Aan de rechterkant (onderste fotos) bestaat de holte nog maar zijn de bouten soms afgedekt met plaatwerk. Aan de linkerflank is er een plaat gelast over de lengte van de holte, die begint aan de rode pijl en sluit aan bij de naad van de binnen/buitendorpen...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverke68
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 14-1-2004
Berichten: 1492
Woonplaats: merelbeke

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 2:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mijn kever ex 68 waren de dorpels ook opgelapt en eens je begint kom je van het ene na het andere roest en bricolage tegen van anderen. Daarom dat ik ook niet meer aan begin aan restauratie één keer was genoeg en ook het kostenplaatje was hoog. Benieuwd naar uwen Karmann Ghia dorps genood.
_________________
mitsubishi Eclips Cross
1966 Ruby red kever van de eerste eigenaar met stalen schuifdak
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group