www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Vr Mrt 29, 2024 12:13 am
Lichtblauwe of witte kever huren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HansM
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 15-3-2022
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Di Mrt 15, 2022 7:05 pm    Onderwerp: Lichtblauwe of witte kever huren Reageer met quote

Beste, voor het 50-jarig huwelijksfeest ben ik op zoek naar een lichtblauwe of witte kever. Een ander kleur kan eventueel ook.
Mijn vader zijn eerste auto was een lichtblauwe kever waarmee mijn ouders op huwelijksreis zijn gegaan en ik zou hun willen verrassen met een kort ritje naar het feest.

Weet iemand dergelijke wagen te huur? Het feest gaat door op 22/05. Regio Oost-Vlaanderen (Oudenaarde-Zottegem).
Bedankt, Hans


Laatst aangepast door HansM op Do Mrt 17, 2022 12:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
wimpie
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 87
Geregistreerd op: 26-1-2004
Berichten: 8991
Woonplaats: Hoogerheide N.L.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2022 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou erbij vermelden uit welke regio U komt..
_________________
Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
HansM
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 15-3-2022
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Do Mrt 17, 2022 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de opmerking. Ik heb het toegevoegd aan het bericht. Regio Oost-Vlaanderen (Oudenaarde-Zottegem)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Huwelijken - Vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group