www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 11:09 am
vw t3 reimo pop top nieuwe tentdoek gezocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vwtype3kane
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 24-10-2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2022 5:24 pm    Onderwerp: vw t3 reimo pop top nieuwe tentdoek gezocht Reageer met quote

Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een vw t3 camper gekocht.
Nu wil ik binnenkort stilaan beginnen met de restauratie.
Zijn er ergens nog tentdoeken te vinden voor een reimo dak ? Ik vind alleen voor westfalia , of passen deze ook ?
Ook ben ik op zoek naar het voorste vaste deel van een reimo dak ( wat dus normaal een dakdrager gewoon is vermoed ik ? )
Gewoon omdat het geheel er dan toch iets mooier uitziet Smile Nu lijkt er voortaan iets te ontbreken. Iemand een idee waar ik dit nog vind ?
Alvast bedankt!
( het gaat om een dak zoals op deze advertentie , vooste vaste deel ontbreekt dus bij mij . )
https://www.vwbus2.nl/a-65024915/klassiekers-campers-ed-die-verkocht-zijn/volkswagen-t3-reimo-camper-bj-1984-diesel-apk-6-2023-verkocht/#description
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group