Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Zo Sep 04, 2022 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
En dan het geheel terug gemonteerd. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Zo Sep 04, 2022 3:55 pm Onderwerp: |
|
|
En dan de carbus verder volledig gedemonteer en gereinigd.
Met revisiekit alle dichtingen en mebranen vernieuwd. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Zo Sep 04, 2022 3:57 pm Onderwerp: |
|
|
Beide carbu’s klaar.
Tijdens het uitmeten, nog gemerkt dat het stationair omloopventiel soms haperde. Deze trok niet steeds aan. Soms wel en soms niet, raar.
Dus nieuwe besteld. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Davy Boscart Flat4Free Stamgast
Leeftijd: 38 Geregistreerd op: 16-9-2017 Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke
|
Geplaatst: Di Sep 06, 2022 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
Top! Laat zeker weten wat de ondervinding is bij plaatsing. _________________ I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow |
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Za Sep 17, 2022 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Deze ochtend de motor opgestart. Draaide, maar als ik hem na stilleggen weer wou starten, geen leven meer in. Kmoet even tot rust komen en dan kijk ik er weer naar _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Za Sep 17, 2022 6:27 pm Onderwerp: |
|
|
Rechtse carbu bevriest _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Za Sep 17, 2022 6:29 pm Onderwerp: |
|
|
Aan de inspuitbuis (of hoe noem je dat?) druppelt er benzine als de motor op ralenti draait
Dat zorgt voor snelle verdamping onder de gasklep waardoor deze bevriest. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Za Sep 17, 2022 6:30 pm Onderwerp: |
|
|
Langs deze weg druppelt er benzine. Dat kan in principe niet. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Za Sep 17, 2022 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
Het enige dat ik kan bedenken als oorzaak is dat de vlotter niet goed afgesteld staat waardoor de vlotternaald te laat sluit waardoor het niveau in de vlotterkamer te hoog komt. En dan zo voor het gedruppel zorgt?
Kan dat? Wat denken jullie? Moet ik het daar gaan zoeken? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
Polleke Flat4Free Junkie
Leeftijd: 108 Geregistreerd op: 27-5-2009 Berichten: 2420
Woonplaats: het Antwerpse
|
Geplaatst: Zo Sep 18, 2022 2:57 pm Onderwerp: |
|
|
Snah schreef: | Het enige dat ik kan bedenken als oorzaak is dat de vlotter niet goed afgesteld staat waardoor de vlotternaald te laat sluit waardoor het niveau in de vlotterkamer te hoog komt. En dan zo voor het gedruppel zorgt?
Kan dat? Wat denken jullie? Moet ik het daar gaan zoeken? |
aan de vlotterhoogte is weinig af te stellen denk ik, tenzij je rondsels zou bij steken tussen het vlotterventiel, maar dan komt de vlotter lager
Heb je de originele vlotterventielen behouden, of de revisieventielen gebruikt ? Vaak zijn de originele beter van kwaliteit ... _________________ Er läuft, und läuft, und läuft... |
|
Naar boven |
|
|
|
|