www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Zo Nov 27, 2022 3:11 am
Black 1959 kever

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
neilson

BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2022 8:35 pm    Onderwerp: Black 1959 kever Reageer met quote

Men 1959 patina schoonheid Cool
Van ver een zeer mooie wagen maar hij heeft voldoende imperfecties
Zo is de lak zeer slecht gedaan met veel lopers en gordijnen
Optisch enkele grote roestplekken die ik sws deftig ga aanpakken!
Mechanisch reeds veel vernieuwd en daarom ook op deze gevallen.

Versnellingsbak en remmen zijn geheel gereviseerd / vernieuwd

De motor werd vervangen door een uit 1969 met 1500cc.
Veel werd vervangen
Motor: plaatwerk deels vernieuwd / opnieuw gespoten, pakkingen inlaat en uitlaat vernieuwd, afdichtingen oliekoeler vervangen, nieuwe v-snaar, nieuwe bougiekabels, nieuwe bougies, nieuwe krukaspoelie, nieuwe rotor + verdelerkap, nieuwe contactpunten en condensor, nieuwe brandstofslangen, nieuwe bobine, nieuwe brandstofpomp + brandstofpompsteun, nieuwe kleppendeksels + pakkingen, nieuwe koppeling/drukgroep/druklager, nieuwe krukaskeerring, nieuwe gaskabel, kleppen gesteld, carburateur en ontsteking afgesteld door Leo de Ryck

- Elektriciteit: nieuwe 6V accu, kabelboom achterlichten vernieuwd, volledig nieuwe accukabels + massastrip versnellingsbak
- Wielophanging: vier nieuwe schokdempers, aanslagrubbers vooras vernieuwd
- Nieuwe raamrubbers gemonteerd op vaste zijruiten, voorruit en achterruit; nieuwe voorruit (ster was verder gescheurd tijdens demontage), NOS sneeuwvlok lenzen gemonteerd in achterlichten, afdichting kentekenplaatverlichting vervangen, nieuwe sierclips en kappen

Interieur:
- Volledig origineel interieur, dakbekleding in zeer goede staat (ooit vervangen), bestuurdersstoel gebarsten (nieuwe stof meegeleverd voor reparatie, dit kan nog in overleg bij verkoop)
- Zeldzaam drievoudig MotoMeter instrument in dashboard
- Origineel Ra-Bambus rek
- Dubbele zonneklep
- Zweedse heupgordels voor

Voor de rest is er wat werk aan de carrosserie maar dit is een grotendeels originele auto van 63 jaar oud.
Dat er wat plekjes zijn na al die jaren lijkt me normaal. technisch OK wat ik belangrijker vind + wat patina? IK HOU ERVAN
Ik heb het geluk dat ik veel zelf kan doen op de avondschool, we hebben daar al het gereedschap en materiaal.
De deur is de eerste klus die ik daar ga doen.
In een verder stadium w dit een body off

[url=https://ibb.co/RhPZG7w][img]https://i.ibb.co/YD8Y4bs/
303611830-996110087848890-712723182093285194-n.jpg[/img][/url]

Verlaagde spindels liggen ook al klaar + nieuwe velgskes Cool
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Minirailz
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker

Leeftijd: 29

BerichtGeplaatst: Ma Sep 26, 2022 9:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

amai, proper!
In huidige staat ook al een toffe bak!

Veel plezier ermee Smile

Dennis
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: