www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Mrt 28, 2024 4:06 pm
Kilometerteller

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frank




Geregistreerd op: 7-5-2005
Berichten: 74
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Wo Mei 03, 2023 6:43 pm    Onderwerp: Kilometerteller Reageer met quote

Mijn kilometerteller werkt niet meer kabel is ok maar ik vermoed dat het beneden is daar waar het in het wiel naar binnen gaat.
Heeft hier iemand ervaring mee hoe ik dit kan herstellen en waar ik aan materiaal kan komen.
Alvast bedankt Frank
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
timdemesel
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 36
Geregistreerd op: 20-6-2004
Berichten: 1292
Woonplaats: lede

BerichtGeplaatst: Do Mei 04, 2023 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

zit de kabel goe din de flens/dopje aan het wiel? bij mij was de vierkante uitsparing in het dopje uitgesleten waardoor de kabel nietmeer meegenomen werd
_________________
vw 1302

Hoezo oranje??
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Frank




Geregistreerd op: 7-5-2005
Berichten: 74
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2023 6:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zal even kijken bedankt Tim
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Minirailz
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 13-2-2013
Berichten: 289
Woonplaats: Noord-Antwerpen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 17, 2023 8:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als je de naafdop verwijdert kun je op de vierkante kabel een schroefmachine aansluiten.
Als dan een iemand voorzichtig het schroefmachine bedient kan een ander kijken of de kilometer teller werkt.

Via BBT in St Job of Paruzzi in Yerseke kun je normaal wel aan een nieuwe kabel geraken, als dat effectief het probleem is.

Dennis
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group