www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 3:11 pm
Diorama VW bus hobby-garage
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 27
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2023 2:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey ik ben jaren geleden ook eens begonnen aan een garage, ook die steentjes en poorten om binnen te rijden van ijsjes stokjes, en een dak met spanten van kleine balkjes uit den brico. knap en leuk !
mijn dakplaten die niet het heledak bedekken zijn gemaakt van de ronde dozen koekjes van den Aldi, deze zijn net golfplaten, en je kan er ook een oude bolle loods van maken. aan mijn garage had ik een showroom, waar mijn mooiste exenplaren zouden komen, en aan de andere kant was een braak liggend terein waar ik een nieuwbouw aan het zetten was met pvc I profiel uit de hobby winkel. daar stonden mijn oude of onderdelen van bouwdozen. het voetpad had ik gedaan met tegels van de Colruyd ( deze staan bij het schrijfgerei ). regenpijp waren ook rietjes.
mijn smeerput had ik uit mijn bodem plaat gezaagd want die was multiplex van 12 mm. een blikje van conserven of groente of soep kan je de bodem er ook uit doen zodat je het blik kan doorsnijden om kleiner te maken en van een andere een dak rond plooien net als een oude benzine rezervoir. leidingen voor de lucht of electra kan je maken van draad van telefoon kabel ! ho ik ben helemaal terug in mijn bouwtijd ! ik ben nu 62 en ben gestopt voor te weinig tijd, omdat ik aan mijn echte kever wil werken, hopelijk is hij volgend jaar klaar en kan ik terug beginnen aan mijn garage die nu op de kast staat in mijn garage. veel succes en bedankt om me eens mee terug te nemen in de tijd.

_________________
alles pakken voor ze ons pakken !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Pagina 30 van 30

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group