www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Apr 27, 2024 10:42 am
elke hobby is duur maar een vw kever

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud beestje
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje


Leeftijd: 88
Geregistreerd op: 10-9-2020
Berichten: 27
Woonplaats: wommelgem

BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2023 6:29 pm    Onderwerp: elke hobby is duur maar een vw kever Reageer met quote

ik ben al 3 jaar bezig aan een kever 1302 van 1971 met originele motor.
ik droomde er al jaren van om dit ooit eens te doen, nu ben ik na 36 jaar vrachtwagen chauffeur tezijn geweest afgekeurd om medische reden ! ander werk zat er niet echt in en ik werdt invalide voor meer dan 66 %.
ik weet dat er veel op u afkomt, ja zelfs een depressie want ik wou nog werken maar mocht niet meer ! na veel geleuter ben ik aan een project begonnen van iemand uit Limburg. ik wou heel de kever tip top maken en alles na zien of vervangen ! dus boddy off en de bodemplaat deels terug lassen en zoals het vroeger gebeurde vertinnen ! een bezigheid die rustig moet gebeuren en het lassen is gebeurd met een half automaat. ik heb er ook wel eens doorgebrand maar kleine stukjes terug dicht lassen en het komt wel goed. het vertinnen was even wennen maar het viel nog goed mee ( buiten het schuren ).
het moeilijkste is nog goede stukken vinden voor een goede prijs ! uiteindelijk ben ik ook over gegaan op namaak stukken klasse A ( helaas zijn deze niet perfect om zo te plaatsen )
ik dacht er een goeie hobby mee te hebben maar het is vooral een dure !! tot zover al mijn eerste post over DE hobby.

_________________
alles pakken voor ze ons pakken !
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Davy Boscart
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 16-9-2017
Berichten: 498
Woonplaats: Zonnebeke

BerichtGeplaatst: Wo Dec 13, 2023 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd zelfs de namaak A kwaliteit is helaas soms rommel!
_________________
I am Stung by the bug!
Kever 1978 looks like 62'
T2 a/b 1972 sierra yellow
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam MSN messenger Ads
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 758
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Di Dec 19, 2023 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veel succes en vooral nog veel meer plezier gewenst met je nieuwe hobby
_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group