www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Do Apr 18, 2024 11:31 am
benzinepomp + vals contact aan contactslot

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
goudenkever




Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 11:28 am    Onderwerp: benzinepomp + vals contact aan contactslot Reageer met quote

Ik heb ontdekt dat de pompopbrengst van mijn benzine pomp niet schitterend meer is. Toch kan ik nog normaal rijden met mijn kever, tenzij ik hem leegrij Smile
Nu wou ik eens weten of dit ook gevolgen heeft voor de prestaties van mijn motor, want als hij bijv harder zou optrekken door een nieuwe te steken, zou ik dat wel willen doen.


Een ander probleempje is het volgende: ik heb slecht contact aan een draadje dat mijn startmotor bedient achter het contactslot. Dit is namelijk heel vervelend, want als ik wil starten, moet ik nogal heel stuntelig achteraan die draadjes rommelen, en soms gaat da heel moeilijk en traag. Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit best oplos/herstel?


Hartelijk dank,
Wouter
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
theVWbarn
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor



Geregistreerd op: 3-10-2004
Berichten: 6292
Woonplaats: Hulst

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 1:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe edde gij ontdekt dat uw pompopbrengst nie meer optimaal was??

Hoe kunt ge dan weten dat da normaal rijdt??

Een pompke kost weinig euro's. Het werk ist uk nie. Vervang het gewoon dan weet ge of dat het kapot was. Maar gaat er maar vanuit da da nie kapot is !!


Een nief contactslotje steken. Kosten een euro of 15 incl de sleutel

_________________
Meer info en foto's contacteer ons via thevwbarn@outlook.com of via Facebook: https://www.facebook.com/pages/The-VW-Barn/215074978668921?ref=hl
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
goudenkever




Geregistreerd op: 22-12-2003
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik de slang eraf haal en hem laat pompen op de startmotor druppelt er maar zeer zacht benzine uit...
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Ads
danimieghem



Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op de startmotor maak je natuurlijk niet de "normale" toeren hee, dan kan je ook geen spuit benzine krijgen die 3 meter ver spettert Wink
_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Noorman
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 1847
Woonplaats: Brugge, ergens op de Astridlaan...

BerichtGeplaatst: Ma Okt 17, 2005 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zelf ik kan verder spetteren dan da startmoteureke...... neen dani eeft gelijk, ge moet eens de moteur starten, dan de slang loskoppelen en dan af en toe eens laten spuiten in je carbs (wel de luchtfilder deraf halen eh Wink) dan ga je zien of dat u pompke nog genoeg debiet heeft ja dan nee.... alez, zo zou ik het doen Smile
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
64 Notch
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast



Geregistreerd op: 10-7-2004
Berichten: 474
Woonplaats: Hoek / Nederland

BerichtGeplaatst: Wo Okt 19, 2005 11:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

DOPPIE schreef:
Een nief contactslotje steken. Kosten een euro of 15 incl de sleutel


Alleen het elektrisch gedeelte van je contactslot vervangen, niet het sleutelgedeelte.

_________________
Met Luchtgekoelde Groeten
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
philipke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 30-12-2004
Berichten: 1400
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: Wo Dec 21, 2005 12:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoeveel debiet moet zo'n pompke hebben?
ik ben al aan week aan't sukkelen, vermoedelijk naft-probleem.

philip.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group