www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 4:56 am
11/11 meet en greet?
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

nog mensen zin om op 11/11 ergens een meet en greet te doen tussen 14 en 16 uur
ja graag
63%
 63%  [ 37 ]
neen, andere verplichtingen
27%
 27%  [ 16 ]
zal eens in de agenda kijken
8%
 8%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 58

Auteur Bericht
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:00 am    Onderwerp: 11/11 meet en greet? Reageer met quote

zijn er nog meetings of meet en greets tussen nu en december (kerstdrinks)?

vroeg ik me dus af.

Zijn er nog mensen die zin hebben om bvb op 11/11 tussen 14 en 16 uur(wapenstilstand/verlof dag maar vermits wij geen oud strijders zijn kunnen we evengoed die dag anders inkleuren) een meet en greet te doen ergens in vlaanderen op een centrale plaats/parking? Ieders brengt zen eigen drank en hapje mee. Bedoeling is om de stille maand november te doorbreken met een gezellige babbel, onderdelen uitwisselen, foto's tonen van de winterprojecten, bandenstampen, flauwe moppen vertellen enz enz, elke parking van carrefour, Aldi, industriepark enz is goed,

reakties graag!!!

Will


Laatst aangepast door keverzot op Vr Okt 14, 2005 8:28 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
danimieghem



Leeftijd: -33
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

morgen de kwisavond van de luchtpompers
voor de rest, niet dat ik weet, maar we kunnen er altijd rap-rap ene organiseren hee Wink

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:05 am    Onderwerp: re Reageer met quote

ok dani, aan wat had je gedacht, lokatie kan ik wel regelen, welke dag? (meet en greet moet haalbaar zijn)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
zimmeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 2289
Woonplaats: Grove Lock Marina, leighton buzzard (England)

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

ge moogt der hier altijd ene komen drinken zulle
ik zal hier wel ne kerstcd opzetten voor in de sfeer te komen Wink

_________________
beetle ragtop 1958 old school
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
danimieghem



Leeftijd: -33
Geregistreerd op: 7-9-2004
Berichten: 12963
Woonplaats: Aalst - OVL

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad, een echte meeting is moeilijk om zo ineen te boksen, een M&G moet kunnen. Ik kan zo niet direkt een datum prikken, maar je kan misschien een POLL lanceren ? dan weten we meteen of er interesse is, voorkeur voor lokatie en datum...
Eerlijk gezegd, ik heb deze zomer op de parking van de Carrefour in Ninove de VW-OPEL meeting meegedaan, en dat was best leuk ! Grote parking, leuke mensen, en het restaurant was open op zondag (Lunch Garden)... is maar een hintje hee

En dingen zoals Carrefour, Aldi, ... vind je wel overal in het land en die mensen hebben er meestal niks op tegen dat je even hun parking "leent" voor een M&G op een zondag

_________________
GAME OVER, insert coins for new game


Gas, Grass of Ass... nobody rides for free in my Vee-Dubs
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:11 am    Onderwerp: re Reageer met quote

lokatie vinden we zo direct wel want vermits je geen commerciele dingen doet moet je geen toelatingen hebben (elke parking op een industrie gebied, carrefour enz is goed) bvb 11/11 wapenstilstand iedereen verlof, iedereen brrengt eigen fles jenever/bier enz mee en eten M&G van een uurke of 14 tot 16 bvb

?????????? wie nog intresse

gewoon plezant samenkomen, onderdeeltjes uitwisselen,...de stilte van november ff doorbreken
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: -31
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goe idee, Will neemt de Pill, als ek kan, kom ik zekers af,
of mss kunnen we een zjenevertentje opzetten, allée en nen biertap enz....

Parking Carrefour Lier is groot en erg toegankelijk.
Quickrestaurant en Lunch garden binnen handbereik.
Mss een parkoereke opbouwen voor de klein mannen te laten cruisen met go-karts, of zelfs pocket-bikeren.............is maar een gedacht hé
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:32 am    Onderwerp: re Reageer met quote

op zich een goed idee P maar vrees dat we dan al goekeuringen nodig hebben van de uitbaters daar. als ieders in zijne koffer nen fles of nen bak meebrengt, ist nie zo opvallend als een echte jeneverkraam he, parcour voor de kindertjes moet lukken, wie zorgt er voor trapauto's? en eene me een serieuze instalatie in zenne koffer om wa sfeer te brengen?

Zou idd best nen lunch garden zijn zodat we wc's in handbereik hebben voor de zeikers onder ons Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
zimmeke
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 2289
Woonplaats: Grove Lock Marina, leighton buzzard (England)

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

goei idee
en lier is nie te ver voor mij
dan zal ik diejen datum al mar vrijhouden

_________________
beetle ragtop 1958 old school
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 14, 2005 8:38 am    Onderwerp: re Reageer met quote

Lier is een idee he, als we geen commercieele aktiviteiten doen dan hebben we geen goedkeuringen nodig en kan het overal, laat ons eventjes de reakties afwachten en kijken wat voor iedereen een beetje centraal ligt. Mechelen zou ook interessant zijn ligt ook vrij centraal (Aalst/Dendermonde/Lier/....) iedereen tevreden maken he Wink

dus laat maar komen die reakties!!!

Will krokodill

ps: blijkbaar toch nog oud strijders onder ons gezien de Poll momenteel hahahaha


Laatst aangepast door keverzot op Vr Okt 14, 2005 8:40 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group