Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Wijcky Flat4Free Junkie
Leeftijd: 42 Geregistreerd op: 30-7-2007 Berichten: 1697
Woonplaats: Reet
|
Geplaatst: Wo Mrt 27, 2013 11:12 pm Onderwerp: |
|
|
Om terug on topic te gaan... Waarom o Waarom zou je niet gewoon een alternator steken ipv te gaan liggen veranderen? _________________ MEMBER OF THE VINTAGE WAASLAND CREW
Visit our site @ www.vintagewaasland.be
Visit our new blog @ http://blog.vintagewaasland.be
Garage : VW 1300 Kever 1971 - VW Spijlbus 1966
ViWa Show&Cruise Editie 8 - 23 & 24/09/2016 |
|
Naar boven |
|
|
christ
Geregistreerd op: 7-7-2011 Berichten: 11
|
Geplaatst: Za Mrt 30, 2013 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
Allemaal bedankt voor de reactie's alleen jammer dat ruim de helft over de afsluitkappen van de verwarmingspotten gaat.
Maar goed met behulp van het schema alles netjes aan gesloten en inmiddels al weer een lekker ritje gemaakt zonder problemen.
Even voor Wijcky indien je een alternator installeert dien je de spanningsregelaar er tussen uit te halen omdat deze dan al ingebouwd zit. |
|
Naar boven |
|
|
Snah Flat4Free Verslaafde
Leeftijd: 51 Geregistreerd op: 13-3-2013 Berichten: 760
Woonplaats: Everbeek
|
Geplaatst: Zo Mrt 31, 2013 8:10 am Onderwerp: |
|
|
Sorry hoor Christ dat ik je topic een beetje vervuild heb.
Ik ben content voor jou dat jouw probleem ook opgelost is. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|