www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Za Jun 15, 2024 10:04 pm
Ledenvergadering 9 april Erembodegem
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
keverzot
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 52
Geregistreerd op: 28-3-2004
Berichten: 1599
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:03 am    Onderwerp: re Reageer met quote

das gesproken se Piet!! Ben zeker dat het forum niet zal lijden onder de nieuwe wendingen van de bkc
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 24
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 5:44 pm    Onderwerp: .. Reageer met quote

Heb ondertussen na wijs beraad met Piet besloten om ook niet te gaan.

Niet alleen heb ik dan een feestje aan de hand, maar dan ook weer...wat kan ik er nog gaan doen.

Ik heb hier al meermaals aangegeven dat ik de BKC onder deze vorm niet zag zitten.
Het nieuwe bestuur, dat ik in Antwerpen al in aktie gezien heb, is nu niet direkt mijn "cup of tea" en is nog teveel neigend naar diegene die tot hiertoe hier de lakens uitdeelde. (om geen naam te noemen, maar de uitvinder van ons forum onder te brengen bij onze noorderburen, wettewel..)

Dus ik ga mee met Piet voor een nieuw initiatief.
Flat4free rules Exclamation

Laat maar komen dat logo Wink
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
curieuzeneus




Geregistreerd op: 26-2-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is er dan iemand die enig idee heeft wat de inhoud van de club zal zijn onder het nieuwe bestuur ? Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om zaterdag te gaan luisteren naar wat men te vertellen heeft. Diegenen die afwezig zijn en zich toch negatief uitlaten over wat men van plan is hebben volgens mij ongelijk.
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 24
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:46 pm    Onderwerp: .. Reageer met quote

Curieuzeneus Question Question Question , ik laat me niet (meer) negatief uit.
Ik zeg alleen dat de BKC voor mij geen aarde aan de dijk brengt en dat ik het nieuwe noch het oude bestuur zie zitten.
Peet Twisted Evil
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
polderbug
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 3-12-2004
Berichten: 1294
Woonplaats: Waterland-Oudeman

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan nie familiefeestje
_________________
Keep the bug a live!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Ads
curieuzeneus




Geregistreerd op: 26-2-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 7:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja maar, hoe kan je het nieuwe bestuur niet zien zitten als je niet weet waarvoor ze staan ? En om dat te weten te komen moet je naar de ledenvergadering, en zeker geen anderen gaan ontraden om ernaar toe te gaan Wink

Allez ja, ieder zijn mening natuurlijk
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Busje komt zo!
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 24
Geregistreerd op: 21-3-2004
Berichten: 2388

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 10:46 pm    Onderwerp: .. Reageer met quote

Curieuzeneus,

voor nen echte curieuzeneus te zijn, lijk je me iets te veel de boel te willen sturen...

Maak je kenbaar, ...maar voor wat mij betreft ken ik je al.
Neen, ik hoef het niet te weten, ik heb het allemaal al lang gezien en geweten.
Mag slotje op.
Niet alleen op dezen topic, maar op heel de BKC discussie.
Flat4free rules Smile Smile .

En hou ze maar in de mot Shocked Shocked .
Grtzzz,
P.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
lukkie



Leeftijd: 31
Geregistreerd op: 19-2-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Limburg

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 12:35 am    Onderwerp: Ledenvergadering,ook lidmaatschap? Reageer met quote

Zou graag lid willen worden van de club;bij wie moet ik dan zijn?
Greeeeeeeeeeets,Luc.
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
curieuzeneus




Geregistreerd op: 26-2-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 11:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Aan busje komt zo: ik ben 200% zeker dat je me niet kent Wink !

Als het overkwam alsof ik de boel wou sturen, dan bied ik hiervoor mijn verontschuldigigen aan. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Ik vind alleen dat het nieuwe bestuur een kans verdient en dat is MIJN mening hierover. Maar zoals ik vorige keer al benadrukte: ieder zijn eigen mening...

Het forum is volgens mij echter geen plaats om zaken zoals een eventueel nieuw bestuur op voorhand af te breken ... Dit is een onderwerp waar mensen kunnen afspreken of ze naar de vergadering gaan ja dan nee. En das iets wat ieder voor zichzelf moet uitmaken he !

groetjes en tot op de vergadering voor wie komt .
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kever-rider
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 168
Woonplaats: Hooglede

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik moet zeggen dat "curieuzeneus" toch wel een beetje gelijk heeft
als je niet wil gaan ga dan niet maar zoals ik heb gezegt ik ga ook maar om eens te zien wat ze vanplan zijn en als dat niet te best is schrijf ik mij niet meer in om lid te worden ( ik zal het toch waarscheinlijk niet doen )
maar het nieuwe bestuur nu zin heeft om iets uit te leggen en iet te doen dat ze maar doen


dus als je niet wil blijf tuis of ga een pintje drinken
wil je wel ga en drink daar een pintje(s)

het is iedereen zijn recht om een vrije menings uiting te hebben dus dat ze dat maar doen ook

greets

_________________
it's not a car ! it's my volkswagen !!

kever_rider
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Binnenland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group