Het is nu Zo Nov 10, 2024 8:41 pm |
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
emiel10 Flat4Free Groentje
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2014 12:40 pm Onderwerp: |
|
|
Zal me ook hier even netjes voorstellen. Ik ben Emiel en woon met mijn vriendin in het Nederlandse Limburg. Sinds 5,5 jaar een kever in de garage staan, heb ook mijn eigen projectpagina aangemaakt vanmorgen:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=119397
Al een hoop leuke projectjes doorgelezen hier. _________________ VW Kever 1970 |
|
Naar boven |
|
|
pjraffo Flat4Free Groentje
Leeftijd: 29 Geregistreerd op: 13-2-2014 Berichten: 74
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2014 1:27 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo best flat4 liefhebbers, ik ben Pieter-Jan en kom uit Putte-Grasheide. 2 jaar geleden ben ik autotechnologie beginnen studeren en sindsdien ben hard gefascineerd door oude vw's. Zo heb ik ook men eerste kever aangeschaft; een ice blue mexico kever uit 1983. Beter bekend als de winterkever of ice bug. Mooie kever maar nog heel veel werk. Met dat slechte weer begint er hier en daar toch een paar dingen door te roesten. Vermits ik zelf nog moet leren lassen is dit echt een afknapper! Ik hoop nog veel meer bij te leren op dit geweldige forum en we zulle wel zien wat er in de toekomst nog allemaal bijkomt (hopelijk) qua vw!! |
|
Naar boven |
|
|
den bay
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 10-10-2006 Berichten: 6
|
Geplaatst: Di Dec 23, 2014 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
hey iedereen,ik ben steven,aka den bay,
heb hier al een tijd geleden het forum leren kennen via de roze kever oilsjt,gunther was toen men schoonbroer,ondertussen alle 2 al een ander madam dusjah..... lol
al tijd bezig voor een oldie aan te schaffen,al vanalles in gedachten gehad,maar ik kom steeds op een keverke uit
is leuke auto,en betaalbaar om voll te restoureren,wat zeker de bedoeling is
een volksrod maken zou ik ook nog zien zitten om te maken,maarja brengt weeral miserie mee,om op de baan te mogen zonder last van flikken enz... |
|
Naar boven |
|
|
de-roze-kever-oilsjt
Leeftijd: -3 Geregistreerd op: 20-6-2004 Berichten: 5627
|
Geplaatst: Di Jan 06, 2015 10:58 am Onderwerp: |
|
|
den bay schreef: | hey iedereen,ik ben steven,aka den bay,
heb hier al een tijd geleden het forum leren kennen via de roze kever oilsjt,Gunther was toen men schoonbroer,ondertussen alle 2 al een ander madam dusjah..... lol
|
da was een zotte tijd :
getrouwd op 06/06/06 en ze is de laatste keer buitengestapt op 09/09/09 !!
zou 9 men geluksgetal zijn ?
blij je hier terug te zien !
grtzzz _________________ my VW is really a pregnant rollerskate !!!
a dirty mind is a terrible thing to waste...
rij al 33 jaar met deze kever...
www.delrue.be |
|
Naar boven |
|
|
moonymvr
Leeftijd: 45 Geregistreerd op: 21-8-2004 Berichten: 63
|
Geplaatst: Vr Feb 06, 2015 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
moonymvr schreef: | hi!
ook ff voorstellen , ik ben moony (axel) ben der 27 (en vrijgezel )en woonachtig in wilsele, das naast leuven, en heb net ne type 3 variant van '66 gekocht der is wa werk aan maar daar heb ik ni zoveel schrik van .
zo als der nog vragen zijn laat maar komen,
ps diegenen dat op de retro en vw-mania geweest zijn zullen mij al gezien hebben |
ondertussen zijn we 35 , geen vrijgezel meer, maar samenwonend te waanrode , en een dochterke van 1,5 en eindelijk begionnen aan de variant ! _________________ member of mvr racing
masters of the vwmania |
|
Naar boven |
|
|
wimpie Flat4Free Junkie
Leeftijd: -3 Geregistreerd op: 26-1-2004 Berichten: 8997
|
Geplaatst: Vr Feb 06, 2015 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
Dan ben ik niet de enige waar het lang duurt... _________________ Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken. |
|
Naar boven |
|
|
richard vd bijl Flat4Free Groentje
Leeftijd: 39 Geregistreerd op: 18-3-2015 Berichten: 1
|
Geplaatst: Wo Mrt 18, 2015 10:32 pm Onderwerp: voor stellen |
|
|
Hoi ik ben Richard vd bijl 30 jaar en ben nieuw hier.
Wij/ik heb een rode rubin red 64 bouw 63 kever on gelast origineel.
Wij wonen in soest Nederland (utrecht).
Verdere hobbys spaar siku model auto's (lijkt matschbox)
Zit rond de 2000 stuk. F1 kijker trouwe fan en
Op Facebook ben ik te vinden onder richard van der bijl.
En me siku hobby onder siku club Nederland .
Groet Richard |
|
Naar boven |
|
|
wimpie Flat4Free Junkie
Leeftijd: -3 Geregistreerd op: 26-1-2004 Berichten: 8997
|
Geplaatst: Wo Mrt 18, 2015 10:51 pm Onderwerp: |
|
|
Matchbox _________________ Water is om in te zwemmen en gas is om op te koken. |
|
Naar boven |
|
|
Nekrotzar
Leeftijd: 44 Geregistreerd op: 16-6-2005 Berichten: 8
|
Geplaatst: Za Mrt 28, 2015 11:38 pm Onderwerp: |
|
|
De naam is Björn, reeds enkele jaren in bezit van een zwarte 1303S, het enfant terrible volgens sommige, maar ik zou er toch geen afscheid meer van willen/kunnen nemen.
Ik heb al dikwijls het advies "verkoop da ding en schaf je iets deftig aan" moeten aanhoren dus hoop dat dit hier niet meer zal passeren. Ik kan nogal koppig zijn op dat vlak en ik weet dat er veel werk aan zal zijn, vooral de carrosserie, maar op een dag zal hij volledig naar m'n zin staan.
Onder projecten zal ik ook een topic starten, maar verwacht hier niet wekelijks een update, niet enkel budget maar ook tijd (2 kindjes) en plaats (momenteel niet veel) spelen een rol...
Alle factoren in beschouwing genomen zal het afgewerkte product onder de noemer "custom" vallen, enkel en alleen omdat het budget "german" niet echt toelaat
GreetZ |
|
Naar boven |
|
|
RalfK Flat4Free Groentje
|
Geplaatst: Di Aug 18, 2015 3:57 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo allemaal, mijn naam is Ralf, 32 jaar oud. Momenteel zijn mijn vriendin en ik op zoek naar onze eerste Kever. We vinden het al jaren een geweldige wagen en nu moet het er maar eens van komen. Ik denk dat ik intussen veel op kan steken hier op het forum |
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in die forum
|