www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Ma Jun 17, 2024 2:41 pm
FERTICH en THE-END van bouw is begonnen van een 356 Porsche.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90, 91, 92  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
356_rijder
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 10-8-2009
Berichten: 588
Woonplaats: Amersfoort (NL)

BerichtGeplaatst: Ma Aug 08, 2011 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

weberdriver schreef:
woordenloos,en prachtig werk geleverd


nilstielen schreef:
heel mooi afgewerkt Cool


Dank mannen. Morgen weer een mooie dag. Dan ga ik de wagen ophalen en is de kap gemonteerd met de steekramen erin.
Dat wordt weer vol genieten en dikke fun onderweg.

Dus morgen weer plaatjes voor jullie.

_________________
Rij niet harder dan dat je beschermengel kan vliegen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
356_rijder
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 10-8-2009
Berichten: 588
Woonplaats: Amersfoort (NL)

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag met Hans samen de wagen opgehaald. De heenweg 2 kleine buitjes gehad met spetters. Weer natuurlijk veel bekijks met het rode monster (356) van Hans. trouwns een relaxt geluidje in zijn auspuff Mr. Green

Aangekomen bij Vaandrager op de geplande tijd kwam er weer een plaatselijke bui. Dus maar de wagen van Hans onder een afdak geschoven. Kortom een ere plaats waar Speedsters alleen op aanvraag mogen parkere :ugeek:
De koffie pruttelde al toen we in de werkplaats kwamen en mijn 356 stond er bij om je vingers erbij af te likken zo mooi. Meteen samen met Gé de kap met vol hard glazen steekramen gemonteerd, daarna het tonneau gemonteerd. Woww wat strak en wat een lekkere Sonneland stof waarvan de kap en het tonneau gemaakt is.

Op de terug weg in een treintje rijdend naar huis met 2 Speedsters. Erg speciaal moment voor Hans en mij, Al die jaren samen overleggen over de bouw, de bekabeling, en al die geschetste schema's (die werden in het verleden tussen neus en lippen door in elkaar gezet tijdens een ritje van b.v. naar Valthermond om mijn 1915cc op te halen) en al die avonden van overleg en geleuterd over het kleinste detail. Top gewoon.

Onderweg tanken en ik kom op 1 op 11 met een kruissnelheid van 100 à 110km/h. Toch niet gek voor zo'n 1915cc blok met 115pk.

Ook was het de bedoeling om naar Laren door te rijden om daar naar de Pilot Store te rijden om brillen en keppeltjes van leder te gaan bekijken. Maar daar aangekomen in Laren was helaas de winkel er niet meer terwijl deze op internet stond dat deze in Amsterdam en in Laren was. Maar het mocht niet baten de zaak in Laren was al 4 jaar vertrokken:lol: Shocked Rolling Eyes Dan maar op een herfst achtige zaterdag naar Amsterdam om daar alle leder waar te gaan bekijken.

Kortom petje af voor de zweetdruppels van Gé en hij heeft weer een stukje vakmanschap afgeleverd en weer een tevreden klant.

Komen de foto's...


























_________________
Rij niet harder dan dat je beschermengel kan vliegen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kurt181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 7-10-2010
Berichten: 2820
Woonplaats: ZOLDER

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked AF Arrow Cool
_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

idd, prachtig.

vraagje, wat is die badge op de rechterflank?

_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
356_rijder
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 10-8-2009
Berichten: 588
Woonplaats: Amersfoort (NL)

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2011 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank mannen.

Vanmorgen met glans door de APK heen en de keurmeester vond het helemaal te gek.
En meteen doorgereden naar Beesd om daar bij mijn bekleder de beloofde handremhoes in te meten en te laten maken op locatie. Ook dit is weer gedaan en uitgevoerd. Wel van te voren een raar gezicht toen er nog geen hoes op zat, alles is bekleed en netjes nu. Ben er blij mee.
En alles is nu geregeld behalve de taxatie en deze is gepland op vrijdag middag. Dan is ook alles gedaan wat gedaan moest worden.

Ja natuurlijk hou je wel kleine dingen maar dat is van later belang. Nu maar eens lekkere km's maken.

andy van der jeught schreef:
idd, prachtig.

vraagje, wat is die badge op de rechterflank?


Dat is de originele Reuter badge.

_________________
Rij niet harder dan dat je beschermengel kan vliegen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
VW_passat35i_driver
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 26-7-2009
Berichten: 221
Woonplaats: Gijverinkhove

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2011 12:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat een prachtige porsche zeg !!!

gezond jaloers Razz

_________________
old vw's never die they just get lower

Fucking airride pussy`s, I`m grinding steel!
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
andy van der jeught
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 38
Geregistreerd op: 9-10-2004
Berichten: 6449
Woonplaats: Denderbelle

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2011 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

356_rijder schreef:
Dank mannen.

Vanmorgen met glans door de APK heen en de keurmeester vond het helemaal te gek.
En meteen doorgereden naar Beesd om daar bij mijn bekleder de beloofde handremhoes in te meten en te laten maken op locatie. Ook dit is weer gedaan en uitgevoerd. Wel van te voren een raar gezicht toen er nog geen hoes op zat, alles is bekleed en netjes nu. Ben er blij mee.
En alles is nu geregeld behalve de taxatie en deze is gepland op vrijdag middag. Dan is ook alles gedaan wat gedaan moest worden.

Ja natuurlijk hou je wel kleine dingen maar dat is van later belang. Nu maar eens lekkere km's maken.

andy van der jeught schreef:
idd, prachtig.

nice

vraagje, wat is die badge op de rechterflank?


Dat is de originele Reuter badge.
Very Happy
_________________
kever '74 project:
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=107103
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
356_rijder
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 10-8-2009
Berichten: 588
Woonplaats: Amersfoort (NL)

BerichtGeplaatst: Za Aug 20, 2011 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag de doos van Hotrod binnen gekregen (adres door laten sturen naar mijn werk) de receptioniste met TE lange op plaknagels wilde het niet komen brengen naar de afdeling van het kantoor dus maar ff zelf opgehaald Twisted Evil Twisted Evil

Keek erna en de grijns kwam weer naar boven. Zegt mevr. met TE lange op plaknagels "volgens mij ga jij leuke dingen doen vanavond" Ik zeg tegen haar "dat wil jij niet weten" Zo blij met die simpele pakkingen en een stel olie filters. Nu alles voldoende op voorraad in de garage.
Bij thuiskomst meteen het oude broekie weer aan en lekker weer sleutelen. Alles dicht gedraaid en olie erin. Na 30 min weer pijlen en was goed op niveau. In de 356 kruipen en dan de sleutel opdraaien. Het olie lampje brande ff iets langer als normaal maar ging daarna vanzelf weer uit. Dus ik ben weer up running en de straten,
binnen en snelwegen zijn weer voor mij :grouphug:

Ook nog een rondje gereden en als je Achterveld uit rijd kom je bij een graan molen, stukje verder heb je aan de rechterkant voor het viaduct een beek met een waterval waar veel mensen ziten te chillen. Rij je daar in de buurt zie je een ouwderige man met zijn vrouw op een bankje zitten met een bak koffie in de hand bij die bewuste waterval. Schakel je terug voor de stijle bocht naar z'n 2 en geef je een beetje gas en de beste man kon niet zo snel draaien met zijn nek en schouders om het te beklijken bleek dat de beste man morste op zijn shirt van het niet opletten hoe hij zijn beker met koffie vast moest houden hahahah Mr. Green
Das toch lachen.

Ja je maakt heel wat mee onderweg met de wind door je haren :grouphug:

_________________
Rij niet harder dan dat je beschermengel kan vliegen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Vintage_point
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 44
Geregistreerd op: 17-6-2008
Berichten: 1477
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2011 6:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

man, dit is toch veruit een van de meest perfecte 356 speedsters die ik al gezien heb! Knap werk!
_________________
°,(___),°
(o\_|_/o)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
356_rijder
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde



Geregistreerd op: 10-8-2009
Berichten: 588
Woonplaats: Amersfoort (NL)

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2011 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vintage_point schreef:
man, dit is toch veruit een van de meest perfecte 356 speedsters die ik al gezien heb! Knap werk!


Dank je en hij is bijna klaar en dan toch even langs een vw meting Appeltern meemaken voor het eerst en meteen in de prijzen gevallen met de 356.

Komen de foto's




_________________
Rij niet harder dan dat je beschermengel kan vliegen
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90, 91, 92  Volgende
Pagina 89 van 92

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group