www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 2:34 am
Notchback is klaar
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
exoo25
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 1-3-2013
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Wo Mei 08, 2013 11:19 pm    Onderwerp: Notchback is klaar Reageer met quote

Eerst zal ik me eventjes netjes voorstellen, Mijn naam is Niels ben 21 jaar en kom uit de provincie Zuid-Holland. Al enige tijd ben ik besmet met het "kever virus" zoals vele het noemen Laughing . Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de type 3, ooit zou ik er wel een kever bij willen.
Ik ben de trotse eigenaar van een notchback uit 73. Jammer genoeg zijn er maar weinig projecten te vinden wat betreft een type 3 wat mij extra motiveer om een topic te openen. Ik ben al een aantal maanden bezig aan mijn notch, vaak in het weekend omdat ik nog studeer. Ze is uit Duitsland geïmporteerd en moet nog gekeurd en ingevoerd worden. Ze heeft bij de vorige eigenaar >10 jaar in de schuur stil gestaan, er was geen beweging in te krijgen. Op de meeste plekken is ze kei hard maar op de wel bekende plekken van het carrosserie zat hier en daar wat las werk. Het motortje loopt zonnig na wat afstel werk, het is een 1600 dubbel carb.
De foto's zijn nog van deze winter, as weekend ben ik van plan wat recentere foto's te maken. Enjoy!
















Laatst aangepast door exoo25 op Di Mei 16, 2017 6:00 pm, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
SamBCRT
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 220
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Do Mei 09, 2013 12:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er netjes uit!
Hopelijk loopt de mijne ook snel als een zonnetje Very Happy

_________________
Vw Type 3 Notchback '68 - Thug Life
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
Dale
Flat4Free Junkie - Sponsor
Flat4Free Junkie - Sponsor


Leeftijd: 45
Geregistreerd op: 18-8-2009
Berichten: 4544
Woonplaats: Willebroek

BerichtGeplaatst: Do Mei 09, 2013 9:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laatste tijd meer en meer notchkes hier. Cool
Welkom en succes ermee! Ben al benieuwd naar de vorderingen. Wink

_________________
Dale's cruizer
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
MoBBie
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 13-4-2012
Berichten: 314
Woonplaats: Sint-Truiden

BerichtGeplaatst: Do Mei 09, 2013 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Suc6 met je project.
Ziet er toch een goede basis uit Cool

_________________
Kever 1973 - 1641cc (SOLD)
T2B 1973 Camper (SOLD)
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
exoo25
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 1-3-2013
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 4:12 pm    Onderwerp: Notchke uit 73 Reageer met quote

Zoals gezegd wilde ik van het weekend foto's maken. Na alles gereed te hebben gemaakt wilde ik haar even starten maar de startmotor gaf geen kick. Na een hele middag meten bleek het contactslot de veroorzaker te zijn. Eenmaal gestart wil de motor niet meer stationair lopen. Ik denk dat er wat vuil in de carb's zit. Ook ligt de notch aan de voorkant voor mijn gevoel lager dan het hoort. Kan iemand mij vertellen of dit zo hoort of gebruikelijk is.
http://img59.imageshack.us/img59/1808/p5112050.jpg


Laatst aangepast door exoo25 op Za Mei 11, 2013 4:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
SamBCRT
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker


Leeftijd: 37
Geregistreerd op: 20-2-2013
Berichten: 220
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 4:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Over het stationair draaien, had ik ook voor.
Neem de luchtfilter er eens af en kijk of de choke-klep open gaat?
Indien niet, kijk dan eens of de automatische choke stroom krijgt?
Deze komt van de bobijn.

_________________
Vw Type 3 Notchback '68 - Thug Life
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 4:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als hij staat zoals op de fotos bovenaan, staat hij idd verlaagd. Ik denk een tand of twee. Das niet moeilijk om weer origineel te zetten.
_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
exoo25
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 1-3-2013
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je toevallig een link bij de hand wat mij kan helpen om hem weer op originele hoogte te krijgen.
_________________
Volkswagen type 3 Notchback
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
the Wizard
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 35
Geregistreerd op: 13-10-2012
Berichten: 512
Woonplaats: Puurs

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb het ooit eens op een youtube filmpje gezien maar dat vind ik niet terug. Kheb hier wel een link van thesamba: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=188457.

cheerio!

_________________
I'm not drunk, I'm just avoiding potholes
--------------------------------------------------

'57 beetle
'71 notch
'04 Bmw 320d daily
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
kurt181
Flat4Free Junkie
Flat4Free Junkie


Leeftijd: 48
Geregistreerd op: 7-10-2010
Berichten: 2820
Woonplaats: ZOLDER

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 6:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hier nog een link...
succes!

http://m.youtube.com/results?desktop_uri=%2Fresults%3Fsearch_query%3Dlowering%2Btype%2B3%26search_type%3D%26aq%3Df&search_type=&search_query=lowering+type+3&aq=f&gl=BE

_________________
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Projecten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group