www.flat4free.com forum index
Home Pagina  •  Forum  •  Advertenties  •  Garage  •  Profiel  •  FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Kaart  •  Kalender  •  Privé berichten  •  Inloggen    • Registreer
Het is nu Di Jun 04, 2024 8:09 am
Met ingevoerde kever naar keuring
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Delen:
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snah
Flat4Free Verslaafde
Flat4Free Verslaafde


Leeftijd: 51
Geregistreerd op: 13-3-2013
Berichten: 760
Woonplaats: Everbeek

BerichtGeplaatst: Ma Aug 10, 2015 6:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Even inventief zijn.

Als je de wagen tot aan het keurstation brengt op een trailer kan je deze keuren op de naam naar keuze.

Dan kan je toch ook met de dagelijkse nrplaat van vb je pa naar daar gaan, dan deze nr-plaat er af halen en dan laten keuren alsof deze op een trailer naar daar is gebracht?

Veronderstel dat ik naast het keurstation woon en ik rol de wagen vanuit mijn garage naar het keurstation, dan kan ik deze laten keuren zonder dagelijkse nr-plaat?

Klopt mijn redenering en zou dit lukken?

_________________
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
grumpy
Flat4Free Rakker
Flat4Free Rakker



Geregistreerd op: 13-7-2015
Berichten: 134
Woonplaats: Deinze

BerichtGeplaatst: Ma Aug 10, 2015 6:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Snah schreef:
Even inventief zijn.

Als je de wagen tot aan het keurstation brengt op een trailer kan je deze keuren op de naam naar keuze.

Dan kan je toch ook met de dagelijkse nrplaat van vb je pa naar daar gaan, dan deze nr-plaat er af halen en dan laten keuren alsof deze op een trailer naar daar is gebracht?

Veronderstel dat ik naast het keurstation woon en ik rol de wagen vanuit mijn garage naar het keurstation, dan kan ik deze laten keuren zonder dagelijkse nr-plaat?

Klopt mijn redenering en zou dit lukken?


rollen mag niet :p vanaf hij beweegt moet hij een verzekering etc hebben.
zo is belgie nu eenmaal.

En je eerste deel klopt inderdaad. Je kan enkel gepakt worden in het terug rijden met de dagelijkse plaat want dan heb je een keuring op een andere naam dan het dagelijkse plak in je wagen zitten. Dat is dus illegaal
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
TommyTurbo



Leeftijd: 53
Geregistreerd op: 28-1-2007
Berichten: 5
Woonplaats: Wommelgem

BerichtGeplaatst: Ma Aug 10, 2015 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In een v d vorige reacties stond dat je een coc of pvg attest nodig hebt. Hoe doe je dat dan met een T1 van 1975 uit Brasilie? Die hebben toch geen coc of pvg attest?
Naar boven
Verborgen Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
stelcos
Flat4Free Groentje
Flat4Free Groentje



Geregistreerd op: 14-6-2015
Berichten: 10
Woonplaats: Zulte - Olsene

BerichtGeplaatst: Ma Aug 10, 2015 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals Snah zegt heb ik ook al gedacht.
Vandaag naar de keuring gebeld en ze wisten mij te zeggen dat er platen op moeten, gelijk hoe. Dan wordt de wagen ingeschreven op de eigenaar van de platen maar dit valt te veranderen indien gewenst.

Eerst nog ING overhalen om de verzekering voor 1 dag te verzetten want ze willen dit precies niet Confused
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
KeverenCo



Leeftijd: 39
Geregistreerd op: 30-6-2011
Berichten: 339
Woonplaats: Serskamp

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2015 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Novaman schreef:
grumpy schreef:
Je kon inderdaad een 1 dagsverzekering nemen, doen ze ook om wagens op te halen etc.
Als je met de trailer gaat dan heb je geen platen nodig... Dus geen verzekering.


Zonder platen gaat het niet.


idd, zonder platen gaat niet

_________________
volg ons ook op facebook: http://www.facebook.com/KeverenCo

Verdeler van Caprotech RX5, RX7 & RX10
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Ads
Bartd
Flat4Free Stamgast
Flat4Free Stamgast


Leeftijd: 43
Geregistreerd op: 8-5-2014
Berichten: 254
Woonplaats: Oudenburg

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2015 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

TommyTurbo schreef:
In een v d vorige reacties stond dat je een coc of pvg attest nodig hebt. Hoe doe je dat dan met een T1 van 1975 uit Brasilie? Die hebben toch geen coc of pvg attest?


Als je naar de douane bent geweest, en je hebt je vignet 705 + het zogenaamde roze formulier uit het land van herkomst.
Dan kunnen bepaalde keuringsstation een pvg attest leveren. Dit kan bvb in Oostende. Een andere manier is het gelijkvormigheidsattest aanvragen bij een dealer en dan met deze naar de keuring te gaan.
Maar die uitleg krijg je bij de douane in een begeleidende brief.

Voor een T1 van '75 uit brasilie zal je volgens mij nooit een pvg krijgen, omdat deze hier toen al reeds vervangen werd door de T2.
Misschien proberen als uniek voertuig, maar dat is een papierwinkel
Naar boven
Offline Persoonlijk Foto Album Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Ads
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.flat4free.com forum index -> Administratief Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group